Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Význam doléčování v oblasti emoční inteligence pro klienty závislé na alkoholu
Název práce v češtině: Význam doléčování v oblasti emoční inteligence pro klienty závislé na alkoholu
Název v anglickém jazyce: Importance of aftercare in emotional intelligence for clients addicted to alcohol
Klíčová slova: alkohol, emoce, inteligence, doléčování
Klíčová slova anglicky: alcohol, emotion, intelligence, aftercare
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Klinika adiktologie 1. LF UK a VFN (11-00611)
Vedoucí / školitel: PaedDr. Martina Richterová-Těmínová
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 27.10.2016
Datum zadání: 27.10.2016
Datum a čas obhajoby: 15.06.2017 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:25.04.2017
Datum proběhlé obhajoby: 15.06.2017
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (B01638)
Oponenti: Mgr. Aleš Kuda
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem práce je popsat význam doléčování pro dva klienty opačného genderu v oblasti emoční inteligence. Práce je realizována jako kvalitativně, jako případová studie. Informace byly získány pomocí polostrukturovaného interview a doplněny o data ze zápisů skupin. Zaměřila jsem se na vnímání emocí, řešená témata, vztahy a cíle, které klienti řeší a vliv doléčování na tyto oblasti. I přes to, že není možné výsledky zevšeobecnit, práce může poskytnout náhled na to, jakým směrem se formují emoční schopnosti klientů.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main aim is to describe the importance of aftercare in the field of emotional entelligence for two clients of the opposite gender. The study is conducted qualitatively, in the form of a case study. Information has been obtained by semi-structured interview, where I focused on emotions, relationships, goals and topics dealt with in the group and the role aftercare played in these areas. The interview was supplemented with written records that are kept every session. Despite the fact, that it is not possible to generalize the results, it can at least provide insight on in which direction the emotional skills of selected individuals attending the group therapy are formed.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK