FTVS UK, José Martího 31, Praha 6, U20, H276, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:
13.12.2017
Datum odevzdání tištěné podoby:
14.12.2017
Datum proběhlé obhajoby:
15.01.2018
Oponenti:
doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
Předběžná náplň práce
Cílem této diplomové práce je zjistit povědomí mezi fanoušky hokeje i mezi osobami mimo hokejové prostředí o spojení značky Radegast s extraligovým hokejem a o projektu Radegast Index. Následně na základě výsledků z výzkumných metod navrhnout dvě marketingová řešení která povedou ke zlepšení projektu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of this diploma thesis is to find out the awareness among hockey fans and among people outside the hockey environment about the connection of Radegast brand with extraleague hockey and the Radegast Index project. Then, on the basis of research results, propose two marketing solutions to improve the project.