Marketingový mix kamenné prodejny a e-shopu Sporticus
Název práce v češtině: | Marketingový mix kamenné prodejny a e-shopu Sporticus |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Marketing Mix of shop and e-shop Sporticus |
Klíčová slova: | marketingový mix, produkt, cena, distribuce, propagace, Sporticus, internetový prodej, e-shop |
Klíčová slova anglicky: | marketing mix, product, price, distribution, promotion, Sporticus, online shopping, e-shop |
Akademický rok vypsání: | 2016/2017 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Vladimír Janák, CSc. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 03.10.2016 |
Datum zadání: | 03.10.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 16.05.2017 08:30 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 04.04.2017 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 04.04.2017 |
Datum proběhlé obhajoby: | 16.05.2017 |
Oponenti: | doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc. |
Zásady pro vypracování |
Dílčí úkoly + časový harmonogram:
Studium literatury Zpracování teoretické části práce (říjen - listopad 2016) Naplánování marketingového výzkumu (prosinec) = metodologie -> výzkumný soubor, použitá metoda, organizace marketingového výzkumu…. Sestaveni dotazníku a pilotáž (prosinec 2016) Úprava dotazníku (prosinec 2016) Sběr dat (leden 2017) Zpracování a vyhodnocení výsledků (únor - březen) – prezentace výsledků a diskuze Sestavení návrhů a doporučení (březen 2017) / Shrnutí výsledků a závěr (březen) Dokončení práce (březen 2017) |
Seznam odborné literatury |
Literatura k tématu:
BERGH, J; GEUENS, M. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a.s., 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1. ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. 1. vydání. Praha: Olympia, 2009. 225 s. ISBN 978-80-7376-150-9. GAY, Richard, et al. Online marketing: a customer-led approach. England : Oxford University Press, 2007. 560 s. ISBN 9780199265855. FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vydání. Brno: Computer Press, 2008. 443 s. ISBN 80-251-1041-9. HLAVENKA, J. Dělejte byznys na internetu. Praha : Computer Press, a.s., 2000. 223 s. ISBN 80-7226-371-4. HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada Publishing, 1992. ISBN 80-85424-83-5. JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing, strategie a trendy. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8. JANOUCH, V. Internetový marketing. První vydání. Brno: Computer Press, a.s., 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7. KOTLER, P, Moderní marketing. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2. KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing a.s., 2006. 277 s. ISBN 80-247-0966-X. MULLIN, B. J., HARDY, S., SUTTON, W. A. Sport marketing. 3. Vydání. Chanpaign: Human Kinetics, 2007. 541 s. ISBN 0-7360-6052-9. MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing: nové trendy a reflexe změn ve světě. Praha: Grada Publishing a.s., 2009. 196 s. ISBN 978-80-247-2986-2. NONDEK, L; ŘENČOVÁ, L. Internet a jeho komerční využití. Praha: Grada Publishing, 2000. 117 s. ISBN 80-7169-933-0. PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299-9. Dílčí úkoly + časový harmonogram: |
Předběžná náplň práce |
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou činnost kamenné prodejny a e-shopu Sporticus. Dále autor na jednotlivých nástrojích marketingového mixu navrhne možné směry a opatření pro další rozvoj sportovního obchodu. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The main objective of this bachelor’s thesis is to evaluate marketing activities of shop and e-shop Sporticus. Besides, using a set of marketing tools the author proposes possible measures for improvement and further development of the sports shop. |