Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový mix kamenné prodejny a e-shopu Sporticus
Název práce v češtině: Marketingový mix kamenné prodejny a e-shopu Sporticus
Název v anglickém jazyce: Marketing Mix of shop and e-shop Sporticus
Klíčová slova: marketingový mix, produkt, cena, distribuce, propagace, Sporticus, internetový prodej, e-shop
Klíčová slova anglicky: marketing mix, product, price, distribution, promotion, Sporticus, online shopping, e-shop
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Vladimír Janák, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 03.10.2016
Datum zadání: 03.10.2016
Datum a čas obhajoby: 16.05.2017 08:30
Datum odevzdání elektronické podoby:04.04.2017
Datum odevzdání tištěné podoby:04.04.2017
Datum proběhlé obhajoby: 16.05.2017
Oponenti: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Dílčí úkoly + časový harmonogram:

Studium literatury

Zpracování teoretické části práce (říjen - listopad 2016)

Naplánování marketingového výzkumu (prosinec) = metodologie -> výzkumný soubor, použitá metoda, organizace marketingového výzkumu….

Sestaveni dotazníku a pilotáž (prosinec 2016)

Úprava dotazníku (prosinec 2016)

Sběr dat (leden 2017)

Zpracování a vyhodnocení výsledků (únor - březen) – prezentace výsledků a diskuze

Sestavení návrhů a doporučení (březen 2017) / Shrnutí výsledků a závěr (březen)

Dokončení práce (březen 2017)
Seznam odborné literatury
Literatura k tématu:

BERGH, J; GEUENS, M. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing

a.s., 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.

ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. 1. vydání. Praha: Olympia,

2009. 225 s. ISBN 978-80-7376-150-9.

GAY, Richard, et al. Online marketing: a customer-led approach. England :

Oxford University Press, 2007. 560 s. ISBN 9780199265855.

FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vydání. Brno: Computer Press, 2008.

443 s. ISBN 80-251-1041-9.

HLAVENKA, J. Dělejte byznys na internetu. Praha : Computer Press, a.s., 2000.

223 s. ISBN 80-7226-371-4.

HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada Publishing,

1992. ISBN 80-85424-83-5.

JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing, strategie a trendy. Praha: Grada

Publishing, a.s., 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.

JANOUCH, V. Internetový marketing. První vydání. Brno: Computer Press, a.s.,

2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.

KOTLER, P, Moderní marketing. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007.

1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.

KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing a.s., 2006.

277 s. ISBN 80-247-0966-X.

MULLIN, B. J., HARDY, S., SUTTON, W. A. Sport marketing. 3. Vydání. Chanpaign: Human Kinetics, 2007. 541 s. ISBN 0-7360-6052-9.

MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing: nové trendy a reflexe změn ve světě.

Praha: Grada Publishing a.s., 2009. 196 s. ISBN 978-80-247-2986-2.

NONDEK, L; ŘENČOVÁ, L. Internet a jeho komerční využití. Praha: Grada

Publishing, 2000. 117 s. ISBN 80-7169-933-0.

PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. 1. vydání. Praha: Grada

Publishing, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299-9.

Dílčí úkoly + časový harmonogram:
Předběžná náplň práce
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou činnost kamenné prodejny a e-shopu Sporticus. Dále autor na jednotlivých nástrojích marketingového mixu navrhne možné směry a opatření pro další rozvoj sportovního obchodu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main objective of this bachelor’s thesis is to evaluate marketing activities of shop and e-shop Sporticus. Besides, using a set of marketing tools the author proposes possible measures for improvement and further development of the sports shop.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK