Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Personální marketing v získávání pracovníků call center
Název práce v češtině: Personální marketing v získávání pracovníků call center
Název v anglickém jazyce: Personnel Marketing in Recruitment of Call Centers Employees
Klíčová slova: získávání pracovníků|personální marketing|call centrum|nábor|employer branding|HR marketing|marketingová strategie|digitální marketing|e-recruitment
Klíčová slova anglicky: recruitment|hiring|personnel marketing|call center|employer branding|marketing strategy|digital marketing|e-recruitment
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a personálního řízení (21-KANPR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Mgr. Renata Kocianová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 30.06.2016
Datum zadání: 30.06.2016
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 08.08.2017
Datum a čas obhajoby: 08.09.2017 09:30
Datum odevzdání elektronické podoby:08.08.2017
Datum proběhlé obhajoby: 08.09.2017
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: PhDr. Olga Běhounková, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
2017 Social Media Demographics: What You Need to Know [Inforgraphic]. Tracx.com [online]. 2017 [cit. 30. 4. 2017]. Dostupné z: https://www.tracx.com/resources/blog/social-media-demographics-2017-marketers/.
360social. 360social.me [online]. 2016 [cit. 30. 4. 2017]. Dostupné z:https://www.360social.me.
5 Global Stats Shaping Recruiting Trends in 2017. Theundercoverrecruiter.com [online]. 2017 [cit. 1. 5. 2017]. Dostupné z: http://theundercoverrecruiter.com/global-stats-recruiting-trends/.
About LinkedIn. LinkedIn.com [online]. 2017 [cit. 24. 4. 2017]. Dostupné z: https://press.linkedin.com/about-linkedin.
AMBLER Tim a Simon BARROW. The employer brand: Origins of brand equity. Market Leader [online]. Londýn: Warc Ltd, 2016, Q2, 20–23 [cit. 11. 5. 2017]. ISSN 1463-0877. Dostupné z: http://eds.a.ebscohost.com/eds/pdfviewer/pdfviewer?sid=16c6d60e-764b-47c9-9093-f7dfaf61080d%40sessionmgr4009&vid=1&hid=4113.
ARMSTRONG, Michael. Personální management. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169614-5.

BANDAROUK, Tanya V. a Huub J. M., RUËL. Electronic Human Resource Management: Challenges in the Digital Era. The International Journal of Human Resource Management [online]. Velká Británie: Taylor and Francis Online, březen 2009, ročník 3, číslo 20, 505–514, [cit. 14. 4. 2017]. ISSN 0958-5192. Dostupné z: http://doc.utwente.nl/61656/1/Bondarouk09electronic%5B1%5D.pdf.
BARROW Simon a Richard MOSLEY. Employer Brand: Bringing the Best of Brand Management to People at Work. 1. vyd. Chichester, Velká Británie: John Wiley & Sons Ltd, 2005. ISBN 978-0-470-01273-4.
BARTYZAL Štěpán a Jiří LANDOVSKÝ. Personalisté, víte jak na employer branding, HR marketing, sourcing a další moderní trendy v HR? Pro-personalisty.cz [online]. 9. 9. 2016 [cit. 1. 5. 2017]. Dostupné z: http://pro-personalisty.cz/employer-branding.html.
CARLSSON, Nicholas. At Last – The Full Story of How Facebook Was Founded. Business Insider [online]. 5. 3. 2010 [cit. 24. 4. 2017]. Dostupné z: http://www.businessinsider.com/how-facebook-was-founded-2010-3/we-can-talk-about-that-after-i-get-all-the-basic-functionality-up-tomorrow-night-1.
DALE, Margaret. Vybíráme zaměstnance: Základní znalosti personality. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1522-0.
Data o studentech, poprvé zapsaných a absolventech vysokých škol. Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy [online]. Praha: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, 20. 1. 2017 [cit. 5. 5. 2017]. Dostupné z: http://www.msmt.cz/vzdelavani/skolstvi-v-cr/statistika-skolstvi/data-o-studentech-poprve-zapsanych-a-absolventech-vysokych.
Facebook Ads Manager [online]. USA: Facebook, 2017 [cit. 27. 4. 2017]. Dostupné z: https://www.facebook.com/ads/manager/creation/creation/?act=97237860&pid=p1.
HEIDER-WINTER, Cornelia. Employer Branding in der Sozialwirtschaft: Wie Sie als attraktiver Arbeitgeber die richtigen Fachkräfte finden und halten. 1. vyd. Wiesbaden, Německo: Springer Fachmedien Wiesbaden, 2014. ISBN 978-3-658-01195-6.
HORÁKOVÁ, Iveta, Dita STEJSKALOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komunikace. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-178-2.
HORŇÁK, Pavel, Olga JURÁŠKOVÁ a kolektiv. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
JEDLIČKA, Matt. Až budete příště hledat práci, jděte sem. Comuma a Proudly vám představí firmy do detailu. Tyinternety.cz [online]. 9. 2. 2016 [cit. 2. 5. 2017. Dostupné z: http://tyinternety.cz/startupy/az-budete-priste-hledat-praci-jdete-sem-cocuma-a-proudly-vam-predstavi-firmy-do-detailu/.
KADLEC, Josef. People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment. 1. vyd. USA: Jobs Consulting, 2013. ISBN 978-80-260-4174-0.
KARLÍČEK Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOCIANOVÁ, Renata. Personální činnosti a metody personální práce. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-2497-3.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. Evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 778 s. ISBN 978-80-247-1359-5.

KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: Základy moderní personalistiky. 4. vyd. Praha: Management Press, 2009. ISBN 978-80-7261-168-3.
MILES Sandra Jeanquart a W. Glynn MANGOLD. Positioning Southwest Airlines through employee branding. Business Horizons [online]. Bloomington: Kelly School of Business, Indiana University, 2005, 48, 535–545, [cit. 14. 4. 2017]. ISSN 0007-6813. Dostupné z: http://auburn.edu/~johnsrd/4160/Readings/Southwest%20Employee%20Branding.pdf.
Mission. Instagram Press [online]. 2017 [cit. 30. 4. 2017]. Dostupné z: https://instagram-press.com/our-story/.
Most famous social network sites worldwide as of April 2017, ranked by number of active users (in millions). Statista.com [online]. 2017a [cit. 30. 4. 2017]. Dostupné z: https://www.statista.com/statistics/272014/global-social-networks-ranked-by-number-of-users/.
Number of smartphone users worldwide from 2014 to 2020 (in billions). Statista.com [online]. 2017b [cit. 1. 5. 2017]. Dostupné z: https://www.statista.com/statistics/330695/number-of-smartphone-users-worldwide/.
Our Mission. Facebook newsroom [online]. 2017 [cit. 27. 4. 2017]. Dostupné z: https://newsroom.fb.com/company-info/.
Outplacement and employer branding: All you need to know. Careerminds [online]- 2017 [cit. 16. 6. 2017]. Dostupné z: http://blog.careerminds.com/blog/outplacement-employer-branding.
Pololetní statistiky absolventů škol a mladistvých v evidenci ÚP. Integrovaný portál MPSV [online]. Praha, Ministerstvo práce a sociálních věcí, 2017b [cit. 5. 5. 2017]. Dostupné z: https://portal.mpsv.cz/sz/stat/abs/polo.
PREZIOSI, Robert. Marketing HR services can add value to HR and the business organization. Employment Relations Today [online]. 2006, roč. 33, č. 2, s. 43–56 [cit. 18.6.2017]. ISSN 0745- 7790. Dostupné z: http://eds.b.ebscohost.com/eds/detail/detail?sid=5801f4d9-0450-45e5-9acf- ab930f21cc66%40sessionmgr120&vid=0&hid=120&bdata=Jmxhbmc9Y3Mmc2l0ZT1lZHMtbGl 2ZSZzY29wZT1zaXRl#AN=21611150&db=bth.
PROCHÁZKA Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. Obsahový marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4152-6.
REILLY, Cathy. 4 Reasons Technology is the Future of Onboarding. Entrepreneur.com [online]. 17. 6. 2016 [cit. 8. 5. 2017]. Dostupné z: https://www.entrepreneur.com/article/276387.
ROBERTS, Mike. What is Candidate Experience? How to Define, Improve and Optimize It. Jibe.com [online]. 30. 11. 2016 [cit. 8. 5. 2017]. Dostupné z: https://www.jibe.com/blog/candidate-experience/.
SHANBROM, Ben. Don’t Forget Your Offline and Internal Employer Branding. Skilledup.com [online]. 30. 12. 2014 [cit. 2. 5. 2017]. Dostupné z: http://www.skilledup.com/insights/dont-forget-your-offline-and-internal-employer-branding.
Social Media Demographics to Inform a Better Segmentation Strategy. Sproutsocial.com [online]. 6. 3. 2017 [cit. 30. 4. 2017]. Dostupné z: https://sproutsocial.com/insights/new-social-media-demographics/.
Social networks used for recruiting according to HR professionals in the United States as of July 2016. Statista.com [online]. 2016 [cit. 27. 4. 2017]. Dostupné z: https://www.statista.com/statistics/203283/most-popular-social-media-used-for-hiring/.
SPENCER, James. The Year 2022: Where Social Media Blurs the Line Between HR and Marketing. Human Resources Magazine [online]. 2015, roč. 19, č. 6, s. 10–12 [cit. 15. 5. 2017]. ISSN 1173-7522. Dostupné z: http://eds.b.ebscohost.com/eds/detail/detail?sid=d350cfaa-dd48- 4598-bed2- 0124a2f0119e%40sessionmgr104&vid=0&hid=120&bdata=Jmxhbmc9Y3Mmc2l0ZT1lZHMtbGl 2ZSZzY29wZT1zaXRl#AN=101123871&db=bth.
STARINECA, Olga. Employer Brand Role in HR Recruitment and Selection. Economics & Business [online]. Latvia: RTU Publishing House, 2015, číslo 27, 58–62, [cit. 20. 4. 2017]. ISSN 1407-7337. Dostupné z: http://eds.b.ebscohost.com/eds/pdfviewer/pdfviewer?vid=3&sid=967e71bc-a67f-41c0-b037-5ccc41ba8b7a%40sessionmgr101.
Statistiky nezaměstnanosti: měsíční statistika nezaměstnanosti. Integrovaný portál MPSV [online]. Praha: Ministerstvo práce a sociálních věcí, 2017a [cit. 10. 4. 2017]. Dostupné z: https://portal.mpsv.cz/sz/stat/nz/mes.
TAYLOR, David. Brand management: budování značky od vize k cíli. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 226 s. Business books. Praxe manažera. ISBN 978-80-251-1818-4.
Vývoj počtu absolventů SŠ a VOŠ. Infoabsolvent.cz [online]. Praha: Národní ústav pro Vzdělávání, 2017 [cit. 5. 5. 2017]. Dostupné z: http://www.infoabsolvent.cz/Temata/ClanekAbsolventi/5-1-08.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK