Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vliv udržitelné módy na marketingovou komunikaci českých módních značek
Název práce v češtině: Vliv udržitelné módy na marketingovou komunikaci českých módních značek
Název v anglickém jazyce: The impact of Sustainable Fashion on the Marketing Communication of Czech fashion Brands
Klíčová slova: udržitelnost, textilní průmysl, módní marketing, greenwashing, česká módní scéna, hloubkové rozhovory
Klíčová slova anglicky: sustainability, textile industry, fashion marketing, greenwashing, czech fashion market, in-depth interviews
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 24.06.2016
Datum zadání: 24.06.2016
Datum a čas obhajoby: 20.06.2017 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6, H108, Hollar - místn. č. 108
Datum odevzdání elektronické podoby:18.05.2017
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2017
Oponenti: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
BLACK, Sandy. The sustainable fashion handbook. London: Thames & Hudson, 2013. ISBN 0500290563
EMERY, Barry. Sustainable Marketing. Harlow: Financial Times Prentice Hall, 2011. ISBN 0273723286.
FLETCHER, K. & GROSE, L. Fashion & sustainability: design for change. London, England: Laurence King, 2012. ISBN 1856697541.
FLETCHER, K. A THAM, M. Routledge Handbook of Sustainability and Fashion. Routledge, 2014. ISBN 1134082959
GRANT, J. The green marketing manifesto. 1.vyd. Chichester: John Wiley & Sons, 2007. 304 s. ISBN 978-0-470-72324-1.
JENNIFER FARLEY AND COLLEEN HILL. Sustainable fashion: past, present and future. S.l.: Bloomsbury, 2014. ISBN 0857851853.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [14. vyd.]. Překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
MINNEY, Safia. Naked Fashion: the new sustainable fashion revolution. Oxford: New Internationalist Publications, 2011. ISBN 978-1-78026-041-9.
SIEGLE, Lucy. To Die For: Is Fashion Wearing Out the World. HarperCollins UK, 2011. ISBN 9780007432530.
TSAN-MING Choi, TCE Cheng. Sustainable Fashion Supply Chain Management: From Sourcing to Retailing. Springer International Publishing, 2015. ISBN 978-3-319-12702-6
Předběžná náplň práce
V této práci se bude autorka věnovat problematice udržitelné módy a jejímu vlivu na marketingovou komunikaci módnch značek. V první teoretické části práce nejprve objasní, co si má čtenář pod pojmem udržitelná móda představit. Následně čtenáři blíže představí současnou situaci na módním trhu a seznámí ho s jednotlivými aspekty módní udržitelnosti. V první části textu také uvede, jakou roli hraje nastupující trend udržitelné módy v marketingové komunikaci značek s důrazem na aktuálnost tématu.

V druhé praktické části práce se autorka bude věnovat kvalitativnímu výzkumu a následné analýze získaných materiálů. Kvalitativní výzkum provede formou hloubkových rozhovorů s českými osobnostmi módního odvětví. Cílem bude celkové zmapování problematiky udržitelné módy na českém trhu.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK