Vliv udržitelné módy na marketingovou komunikaci českých módních značek
Název práce v češtině: | Vliv udržitelné módy na marketingovou komunikaci českých módních značek |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The impact of Sustainable Fashion on the Marketing Communication of Czech fashion Brands |
Klíčová slova: | udržitelnost, textilní průmysl, módní marketing, greenwashing, česká módní scéna, hloubkové rozhovory |
Klíčová slova anglicky: | sustainability, textile industry, fashion marketing, greenwashing, czech fashion market, in-depth interviews |
Akademický rok vypsání: | 2015/2016 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 24.06.2016 |
Datum zadání: | 24.06.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 20.06.2017 08:00 |
Místo konání obhajoby: | Hollar - Smetanovo nábřeží 6, H108, Hollar - místn. č. 108 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.05.2017 |
Datum proběhlé obhajoby: | 20.06.2017 |
Oponenti: | Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D. |
Kontrola URKUND: |
Seznam odborné literatury |
BLACK, Sandy. The sustainable fashion handbook. London: Thames & Hudson, 2013. ISBN 0500290563
EMERY, Barry. Sustainable Marketing. Harlow: Financial Times Prentice Hall, 2011. ISBN 0273723286. FLETCHER, K. & GROSE, L. Fashion & sustainability: design for change. London, England: Laurence King, 2012. ISBN 1856697541. FLETCHER, K. A THAM, M. Routledge Handbook of Sustainability and Fashion. Routledge, 2014. ISBN 1134082959 GRANT, J. The green marketing manifesto. 1.vyd. Chichester: John Wiley & Sons, 2007. 304 s. ISBN 978-0-470-72324-1. JENNIFER FARLEY AND COLLEEN HILL. Sustainable fashion: past, present and future. S.l.: Bloomsbury, 2014. ISBN 0857851853. KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [14. vyd.]. Překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5. MINNEY, Safia. Naked Fashion: the new sustainable fashion revolution. Oxford: New Internationalist Publications, 2011. ISBN 978-1-78026-041-9. SIEGLE, Lucy. To Die For: Is Fashion Wearing Out the World. HarperCollins UK, 2011. ISBN 9780007432530. TSAN-MING Choi, TCE Cheng. Sustainable Fashion Supply Chain Management: From Sourcing to Retailing. Springer International Publishing, 2015. ISBN 978-3-319-12702-6 |
Předběžná náplň práce |
V této práci se bude autorka věnovat problematice udržitelné módy a jejímu vlivu na marketingovou komunikaci módnch značek. V první teoretické části práce nejprve objasní, co si má čtenář pod pojmem udržitelná móda představit. Následně čtenáři blíže představí současnou situaci na módním trhu a seznámí ho s jednotlivými aspekty módní udržitelnosti. V první části textu také uvede, jakou roli hraje nastupující trend udržitelné módy v marketingové komunikaci značek s důrazem na aktuálnost tématu.
V druhé praktické části práce se autorka bude věnovat kvalitativnímu výzkumu a následné analýze získaných materiálů. Kvalitativní výzkum provede formou hloubkových rozhovorů s českými osobnostmi módního odvětví. Cílem bude celkové zmapování problematiky udržitelné módy na českém trhu. |