Výuka nadaných žáků v inkluzivní třídě na 1. stupni základní školy
Název práce v češtině: | Výuka nadaných žáků v inkluzivní třídě na 1. stupni základní školy |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Teaching Gifted Children in Inclusive Classroom at Primary School |
Klíčová slova: | nadaný žák, inkluze, didaktika |
Klíčová slova anglicky: | gifted pupil, inclusion, methods |
Akademický rok vypsání: | 2015/2016 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Tereza Krčmářová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem |
Datum přihlášení: | 02.06.2016 |
Datum zadání: | 02.06.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 24.05.2017 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 20.04.2017 |
Datum proběhlé obhajoby: | 24.05.2017 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | Mgr. Klára Martinovská, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Formulace úkolu teoretické části: Teoretická část poskytne na základě rešerše zejména zahraničních zdrojů přehled o aktuálním stavu řešení didaktických otázek problematiky vzdělávání nadaných žáků.
Formulace úkolu praktické části: Praktická část poskytne zprávu z kvalitativního výzkumného šetření zaměřeného na zjišťování míry a způsobů implementace této didaktické problematiky v praxi primární školy. |
Seznam odborné literatury |
MACHŮ, Eva a Ilona KOČVAROVÁ. Kvalita školy z hlediska péče o nadané žáky. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2013. ISBN 978-80-7454-316-6.
MACHŮ, Eva. Nadaný žák. Brno: Paido, 2010. ISBN 978-80-7315-197-3. Dostupné také z: http://toc.nkp.cz/NKC/201008/contents/nkc20102108687_1.pdf MUDRÁK, Jiří. Nadané děti a jejich rozvoj. Praha: Grada, 2015. Pedagogika. ISBN 978-80-247-5089-7. POMORTSEVA, Nadezhda. Teaching Gifted Children in Regular Classroom in the USA. Procedia: social & behavioral sciences [online]. 143, 147 [cit. 2016-05-20]. ISSN 18770428. STEPHEN, Martin a Ian WARWICK. Educating the more able student: what works and why. Los Angeles: SAGE, 2015. ISBN 978-1-4739-0795-9. |
Předběžná náplň práce |
Formulace úkolu teoretické části: Teoretická část poskytne na základě rešerše zdrojů přehled o aktuálním stavu řešení didaktických otázek problematiky vzdělávání nadaných žáků.
Formulace úkolu praktické části: Praktická část poskytne zprávu z kvalitativního výzkumného šetření zaměřeného na zjišťování míry a způsobů implementace této didaktické problematiky v praxi primární školy. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Theoretical part of the thesis gives a view of actual theoretical knowledge of educating gifted students. Practical part gives a report of actual guality of educating gifted students in one particular primary school in the Czech Republic. |