Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 379)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Výuka nadaných žáků v inkluzivní třídě na 1. stupni základní školy
Název práce v češtině: Výuka nadaných žáků v inkluzivní třídě na 1. stupni základní školy
Název v anglickém jazyce: Teaching Gifted Children in Inclusive Classroom at Primary School
Klíčová slova: nadaný žák, inkluze, didaktika
Klíčová slova anglicky: gifted pupil, inclusion, methods
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP)
Vedoucí / školitel: PhDr. Tereza Krčmářová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 02.06.2016
Datum zadání: 02.06.2016
Datum a čas obhajoby: 24.05.2017 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:20.04.2017
Datum proběhlé obhajoby: 24.05.2017
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: Mgr. Klára Martinovská, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Formulace úkolu teoretické části: Teoretická část poskytne na základě rešerše zejména zahraničních zdrojů přehled o aktuálním stavu řešení didaktických otázek problematiky vzdělávání nadaných žáků.
Formulace úkolu praktické části: Praktická část poskytne zprávu z kvalitativního výzkumného šetření zaměřeného na zjišťování míry a způsobů implementace této didaktické problematiky v praxi primární školy.
Seznam odborné literatury
MACHŮ, Eva a Ilona KOČVAROVÁ. Kvalita školy z hlediska péče o nadané žáky. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2013. ISBN 978-80-7454-316-6.
MACHŮ, Eva. Nadaný žák. Brno: Paido, 2010. ISBN 978-80-7315-197-3. Dostupné také z: http://toc.nkp.cz/NKC/201008/contents/nkc20102108687_1.pdf
MUDRÁK, Jiří. Nadané děti a jejich rozvoj. Praha: Grada, 2015. Pedagogika. ISBN 978-80-247-5089-7.
POMORTSEVA, Nadezhda. Teaching Gifted Children in Regular Classroom in the USA. Procedia: social & behavioral sciences [online]. 143, 147 [cit. 2016-05-20]. ISSN 18770428.
STEPHEN, Martin a Ian WARWICK. Educating the more able student: what works and why. Los Angeles: SAGE, 2015. ISBN 978-1-4739-0795-9.
Předběžná náplň práce
Formulace úkolu teoretické části: Teoretická část poskytne na základě rešerše zdrojů přehled o aktuálním stavu řešení didaktických otázek problematiky vzdělávání nadaných žáků.
Formulace úkolu praktické části: Praktická část poskytne zprávu z kvalitativního výzkumného šetření zaměřeného na zjišťování míry a způsobů implementace této didaktické problematiky v praxi primární školy.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Theoretical part of the thesis gives a view of actual theoretical knowledge of educating gifted students. Practical part gives a report of actual guality of educating gifted students in one particular primary school in the Czech Republic.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK