Portfolio profesního rozvoje Petr Maršík
Název práce v češtině: | Portfolio profesního rozvoje Petr Maršík |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Portfolio of professional development Petr Maršík |
Klíčová slova: | portfolio, profesní rozvoj, vychovatelství, pedagogika volného času |
Klíčová slova anglicky: | portfolio, professional development, education, leisure time education |
Akademický rok vypsání: | 2015/2016 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 21.04.2016 |
Datum zadání: | 21.04.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 13.09.2017 14:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 13.07.2017 |
Datum proběhlé obhajoby: | 13.09.2017 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
• I.fáze: Vymezit a formulovat cíl kapitol, zorientovat se v literatuře a informačních zdrojích, zpracovat doporučené prameny • II.fáze: propracovat podklady pro jednotlivé části (analyzovat a interpretovat profesní náplň pro profesiogram, zvolit cíl a didaktické prostředky pro přípravu lekce apod.) • III.fáze: dokončit BP dle stanovených formálních požadavků |
Seznam odborné literatury |
ŠANDEROVÁ, J. Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách. Praha: Sociologické nakladatelství, 2005. |
Předběžná náplň práce |
Bakalářská práce bude koncipována jako portfolio profesního rozvoje, bude dokladovat profesní rozvoj studenta a jeho odborný růst v průběhu studia.
Závazná struktura povinné části: 1. Předmluva. 2. Profesní strukturovaný životopis. 3. Odborná esej na zvolené téma (téma se musí vztahovat ke studijnímu oboru). 4. Seznam prostudované odborné literatury vážící se obsahově k předmětům studia. 5. Konspekt knihy, která studenta ovlivnila či formovala po profesní stránce. 6. Profesiografický rozbor vychovatele 7. Případová studie školy či školského zařízení. 8. Písemná příprava na lekci 9. Závěrečná reflektivní úvaha o vlastním studiu. 10. Soupis použité literatury a pramenů. |