Hodnocení klimatu třídy a vlastní pozice ve třídě
Název práce v češtině: | Hodnocení klimatu třídy a vlastní pozice ve třídě |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Assessment of classroom climate and child's position in the class |
Klíčová slova: | Klima školní třídy, školní třída, skupina, škola, rodina, učitel |
Klíčová slova anglicky: | School climate, class, group, school, family, teacher |
Akademický rok vypsání: | 2015/2016 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | HTF - Katedra učitelství (28-08) |
Vedoucí / školitel: | prof. PhDr. RNDr. Marie Vágnerová, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 19.04.2016 |
Datum zadání: | 19.04.2016 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 19.04.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 26.06.2017 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 02.05.2017 |
Datum proběhlé obhajoby: | 26.06.2017 |
Oponenti: | doc. Pavlína Janošová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Teoretická část: Význam klimatu třídy a vlastní pozice ve třídě pro svou adaptaci na školu a na skupinu. Charakteristika středního školního věku.
Vlastní výzkum: Dotazník pro hodnocení třídy a upravený sociogram zaměřený na zjištění pozice každého dítěte ve skupině. Získané informace umožní posoudit vliv klimatu třídy i pojetí sebe sama jako člena skupiny. |
Seznam odborné literatury |
Vágnerová, M., Klégrová, J. : Poradenská psychologická diagnostika dětí a dospívajících. Karolinum, Praha, 2008
Vágnerová, M. : Vývojová psychologie. Dětství a dospívání. Karolinum, Praha, 2012 Fontana, D., Psychologie ve školní praxi |