skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení:
06.04.2016
Datum zadání:
06.04.2016
Datum a čas obhajoby:
12.09.2017 08:00
Místo konání obhajoby:
M. Rettigové 4, Praha 1, R309, Studovna KBES, 3. patro, vpravo
Datum odevzdání elektronické podoby:
29.06.2017
Datum proběhlé obhajoby:
12.09.2017
Předmět:
Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti:
PhDr. Petr Novotný, Ph.D.
Předběžná náplň práce
Práce se zaměřuje na elektronické materiály pro studium botaniky na Katedře biologie a environmentálních studií na Pedagogické Fakultě Univerzity Karlovy v Praze, na jejich tvorbu a použití v rámci studia na vysoké škole. V teoretické části je pojednáno o objemu memorizovaného učiva v rámci předmětů studijního oboru Biologie, geologie a environmentalistika se zaměřením na vzdělávání, základním rozdělení paměti, základech teorie memorizace, jednotlivých technikách a postupech tohoto typu učení a přínosech dlouhodobého průběžného studování. Praktická část se zaměřuje na výběr a hodnocení vhodného softwaru, konkretizuje zdroje pro tvorbu materiálů a zabývá se metodikou vlastního zpracování zdrojů. Práce tedy nastavuje jakýsi model pro budoucí zpracování materiálů pro další oblasti studia mimo cévnaté rostliny. V závěru práce je diskutována vlastní zkušenost autora s materiály, zpětná vazba dostupná k datu psaní práce a aplikace materiálů pro základní a střední školy.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The focus of this work is digital study materials focused on the botany of spermatophytes in the Department of Biology and Enviromental Sciences on the Pedagogical Faculty of Charles University in Prague. The theoretical part deals with the volume of information for memorization in different classes on the Department of Biology and Enviromental studies under the Pedagogical Faculty of Charles University, basic categorization of memory, the basic of the theory of memorization, different approaches and techniques in this approach to learning, and the benefits of spaced repetition in long-term studying. The practical part talks about choosing and evaluating necessary software, speicifes source materials and focuses on methods of processing said materials into their final digital form. This work aims to be a sort of model for future processing of materials for other study areas outside of botany of spermatophytes. At the end, the author discusses his own experience with the materials, the availible feedback at the time of writing and aplications of the materials in the middle-school and high-school enviroment.