Variety of e-learning programmes in English language teaching
Název práce v češtině: | Spektrum e-learningových programů ve výuce anglického jazyka |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Variety of e-learning programmes in English language teaching |
Klíčová slova: | programy, e-learnig, výuka angličtiny |
Klíčová slova anglicky: | Programmes, e-learning, English language teaching |
Akademický rok vypsání: | 2015/2016 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra anglického jazyka a literatury (41-KAJL) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 30.03.2016 |
Datum zadání: | 30.03.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 15.09.2017 09:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R325A, 325A, posluchárna VV, 3. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 11.07.2017 |
Datum proběhlé obhajoby: | 15.09.2017 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | Mgr. Tomáš Ficza |
Seznam odborné literatury |
Barešová A., E-learning ve vzdělávání dospělých, Vox, 2011
Donnelly P. a kol., How to succeed at E-Learning, Wiley-Blackwell, 2012 Kopecký K., E-learning nejen pro pedagogy Thomas M., Contemporary Computer Assisted Language Learning, Bloomsbury, 2013 Zounek J., E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti, Masarykova Univerzita, 2009 |
Předběžná náplň práce |
Teoretická část:
Definice e-learningu a její rozdílná pojetí Historie e-learningu E-learning a RVP Výhody a nevýhody e-learnigu Praktická část: Teoretická klasifikace e-learningových programů a jejich konkrétní zástupci |