Facing new challenges of digitalization in internal communications
Název práce v češtině: | Facing new challenges of digitalization in internal communications |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Facing new challenges of digitalization in internal communications |
Klíčová slova: | Komunikace, komunikace v organizaci, interní komunikace, komunikace na zaměstnance, cíle interní komunikace, kanály interní komunikace, digitalizace, těžko zasažitelné skupiny, Siemens, |
Klíčová slova anglicky: | Communication, organizational communication, internal communication, employee communiation internal communication objectives, internal communication channels, digitalization, hard-to-reach groups, Siemens, |
Akademický rok vypsání: | 2015/2016 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Tomáš Poucha |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 08.02.2016 |
Datum zadání: | 08.02.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 23.01.2017 10:00 |
Místo konání obhajoby: | Hollar - Smetanovo nábřeží 6, H108, Hollar - místn. č. 108 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 29.12.2016 |
Datum proběhlé obhajoby: | 23.01.2017 |
Oponenti: | Mgr. Ing. Marek Vranka |
Kontrola URKUND: |
Seznam odborné literatury |
BARTON, Paul. Maximizing Internal Communication: Strategies to Turn Heads, Win Hearts, Engage Employees and Get Results. 1. BookBaby, 2014. ISBN 9781483534633.
BRIDGES, William. The Character of Organizations: Using Personality Type in Organization Development. Nicholas Brealey Publishing, 2000. ISBN 9780891062790. BROOKS, Ian. Organisational behaviour: individuals, groups and organisation. 4th ed. New York: Prentice Hall/Financial Times, 2009. ISBN 0273715364. FITZPATRICK, Liam. a Klavs. VALSKOV. Internal communications: a manual for practitioners. Philadelphia: Kogan Page, 2014. ISBN 9780749469320. QUIRKE, Bill. Making the connections: using internal communication to turn strategy into action. 2nd ed. Burlington, VT: Ashgate, c2008. ISBN 9780566087806. M.K. SEGHAL, VANDANA KHETARPAL., M.K. Seghal, Vandana Khetarpal. Business communication. New Delhi: Excel Books, 2006. ISBN 8174465014. ROGALA Anna and Sylwester BIALOWAS. Communication in Organizational Environments [online]. London: Palgrave Macmillan UK, 2016 [cit. 2016-11-13]. ISBN 978-1-137-54701-9. ROSENGREN, Karl Erik. Communication: an introduction. Thousand Oaks [Calif.]: Sage Publications, 2000. ISBN 0803978375. RUCK, Kevin. Exploring internal communication: towards informed employee voice. Third edition. Burlington, VT: Gower, 2015. ISBN 9781472430670. STEINBERG, Sheila. An introduction to communication studies. Cape Town, South Africa: Juta, 2007. ISBN 0702172618. WEST, Richard L. a Lynn H. TURNER. Understanding interpersonal communication: making choices in changing times. 2nd ed. Boston: Thomson/Wadsworth, c2009. ISBN 0495502464. WRIGHT, Marc. Gower handbook of internal communication. 2nd ed. Burlington, VT: Ashgate Pub. Company, 2009. |