Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Facing new challenges of digitalization in internal communications
Název práce v češtině: Facing new challenges of digitalization in internal communications
Název v anglickém jazyce: Facing new challenges of digitalization in internal communications
Klíčová slova: Komunikace, komunikace v organizaci, interní komunikace, komunikace na zaměstnance, cíle interní komunikace, kanály interní komunikace, digitalizace, těžko zasažitelné skupiny, Siemens,
Klíčová slova anglicky: Communication, organizational communication, internal communication, employee communiation internal communication objectives, internal communication channels, digitalization, hard-to-reach groups, Siemens,
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Ing. Tomáš Poucha
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 08.02.2016
Datum zadání: 08.02.2016
Datum a čas obhajoby: 23.01.2017 10:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6, H108, Hollar - místn. č. 108
Datum odevzdání elektronické podoby:29.12.2016
Datum proběhlé obhajoby: 23.01.2017
Oponenti: Mgr. Ing. Marek Vranka
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
BARTON, Paul. Maximizing Internal Communication: Strategies to Turn Heads, Win Hearts, Engage Employees and Get Results. 1. BookBaby, 2014. ISBN 9781483534633.
BRIDGES, William. The Character of Organizations: Using Personality Type in Organization Development. Nicholas Brealey Publishing, 2000. ISBN 9780891062790.
BROOKS, Ian. Organisational behaviour: individuals, groups and organisation. 4th ed. New York: Prentice Hall/Financial Times, 2009. ISBN 0273715364.
FITZPATRICK, Liam. a Klavs. VALSKOV. Internal communications: a manual for practitioners. Philadelphia: Kogan Page, 2014. ISBN 9780749469320.
QUIRKE, Bill. Making the connections: using internal communication to turn strategy into action. 2nd ed. Burlington, VT: Ashgate, c2008. ISBN 9780566087806.
M.K. SEGHAL, VANDANA KHETARPAL., M.K. Seghal, Vandana Khetarpal. Business communication. New Delhi: Excel Books, 2006. ISBN 8174465014.
ROGALA Anna and Sylwester BIALOWAS. Communication in Organizational Environments [online]. London: Palgrave Macmillan UK, 2016 [cit. 2016-11-13]. ISBN 978-1-137-54701-9.
ROSENGREN, Karl Erik. Communication: an introduction. Thousand Oaks [Calif.]: Sage Publications, 2000. ISBN 0803978375.
RUCK, Kevin. Exploring internal communication: towards informed employee voice. Third edition. Burlington, VT: Gower, 2015. ISBN 9781472430670.
STEINBERG, Sheila. An introduction to communication studies. Cape Town, South Africa: Juta, 2007. ISBN 0702172618.
WEST, Richard L. a Lynn H. TURNER. Understanding interpersonal communication: making choices in changing times. 2nd ed. Boston: Thomson/Wadsworth, c2009. ISBN 0495502464.
WRIGHT, Marc. Gower handbook of internal communication. 2nd ed. Burlington, VT: Ashgate Pub. Company, 2009.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK