Marketingová komunikace značky Royal Canin v letech 2014-2016
Název práce v češtině: | Marketingová komunikace značky Royal Canin v letech 2014-2016 |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Marketing communication of the brand Royal Canin in the years 2014-2016 |
Klíčová slova: | Značka, Royal Canin, krmiva, marketingový mix, komunikační mix |
Klíčová slova anglicky: | Brand, Royal Canin, pet food, marketing mix, communication mix |
Akademický rok vypsání: | 2015/2016 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra žurnalistiky (23-KZ) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Jan Halada, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 08.02.2016 |
Datum zadání: | 08.02.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 19.06.2017 08:00 |
Místo konání obhajoby: | Hollar - Smetanovo nábřeží 6, H108, Hollar - místn. č. 108 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.05.2017 |
Datum proběhlé obhajoby: | 19.06.2017 |
Oponenti: | Ing. Ondřej Obluk |
Kontrola URKUND: |
Seznam odborné literatury |
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2. Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se čtenář dozví vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. HEJLOVÁ, Denisa. Public Relations. Praha: Grada Publishing a.s., 2015. ISBN 978-80-247-5022-4. Kniha moderně představuje public relations jako obor. Autorka se publikací pokusila vytvořit ucelenou příručku jak pro studenty, tak pro profesionály z oboru. Zaměřuje se na domácí podmínky a uvádí několik případových studií jak z domácího, tak ze zahraničního trhu. Vedle základních teoretických přístupů a konceptů také popisuje specifické oblasti PR, včetně etiky a legislativních hranic oboru. KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Diferencované řízení vztahů se zákazníky: [moderní strategie růstu výkonnosti podniku]. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 268 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3155-1. Publikace v ucelené formě ukazuje, co je podstatou této diferencované strategie a jaké jsou její základní pilíře - hodnota pro zákazníka a hodnota zákazníků pro podnik - jaká je jejich podstata, způsoby stanovení a zvyšování. |
Předběžná náplň práce |
Bakalářská práce “Marketingová komunikace značky Royal Canin v letech 2014-2016“ popisuje marketingovou komunikaci značky Royal Canin, která se zabývá výrobou superprémiových krmiv pro psy a kočky. V práci byla aplikována deskriptivní analýza.
Práce v první části popisuje základní informace o společnosti Royal Canin, její historii, podstatu a identitu, umístění na trhu a definuje její hlavní konkurenty (Hill’s, Purina Pro Plan a Brit). V druhé části je popsána marketingová komunikace značky Royal Canin a také popisuje její marketingový mix. Třetí část se věnuje komunikačnímu mixu značky, který obsahuje tištěnou a outdoor reklamu, on-line komunikace (webové stránky, sociální sítě), podporu prodeje (akce na prodejnách, věrnostní program), veletrhy, výstavy a PR aktivity (sponzoring, dárcovství, eventy a media relations). Čtvrtá část srovnává komunikační mix značky s aktivitami konkurenčních značek Hill’s, Purina Pro Plan a Brit. V páté závěrečné části práce hodnotí komunikační mix značky Royal Canin a navrhuje možné změny v komunikaci do budoucna. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The bachelor thesis "Marketing Communication of Royal Canin in 2014-2016" describes the marketing communication of Royal Canin which manufactures super-premium food for dogs and cats. Descriptive analysis was applied in the thesis.
The thesis in the first part describes basic information about Royal Canin, its history, essence and identity, market placement and defines its main competitors (Hill's, Purina Pro Plan and Brit). The second part describes marketing communication of Royal Canin and also describes its marketing mix. The third part deals with a brand communication mix that includes printed and outdoor advertising, on-line communications (websites, social networks), sales support (shop events, loyalty program), fairs, exhibitions and PR activities (sponsorship, donations, events and media relations). The fourth part compares the brand's communication mix with the activities of competing brands Hill's, Purina Pro Plan, and Brit. In the fifth part of the thesis, the Royal Canin communication mix is evaluated and there are suggested possible changes in communication for the future. |