Motivy a očekávání zahraničních jazykových lektorů při výběru České republiky
Název práce v češtině: | Motivy a očekávání zahraničních jazykových lektorů při výběru České republiky |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Language teachers´motivation and expectations when choosing the Czech Republic |
Klíčová slova: | akulturace, motivace, motivy, očekávání |
Klíčová slova anglicky: | acculturation, motivation, motives, expectations |
Akademický rok vypsání: | 2015/2016 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Program SHV - Společenskovědní modul (24-SM) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Radka High, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 27.01.2016 |
Datum zadání: | 27.01.2016 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 23.06.2016 |
Datum proběhlé obhajoby: | 09.09.2016 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (YAK47005) |
Oponenti: | PhDr. Dana Bittnerová, CSc. |
Seznam odborné literatury |
LEWIS, Richard D. When cultures collide: leading across cultures : a major new edition of the global guide. 3rd ed. London: Nicholas Brealey International, 2005, xxii, 599 p.
HOFSTEDE, Geert a Gert Jan HOFSTEDE. Kultury a organizace: software lidské mysli : spolupráce mezi kulturami a její důležitost pro přežití. Praha: Linde, 2007, 335 s. ISBN 978-80-86131-70-2. PRŮCHA, Jan. Interkulturní psychologie: [sociopsychologické zkoumání kultur, etnik, ras a národů]. 2., rozš. vyd. Praha: Portál, 2007, 220 s. Psychologie (Portál). ISBN 978-80-7367-280-5. NAKONEČNÝ, Milan. Motivace lidského chování. 1. vyd. Praha: Academia, 1996, 270 s. ISBN 80-200-0592-7. |
Předběžná náplň práce |
Cílem je prozkoumání motivů a očekávání jazykových lektorů při výběru České republiky jako cílové destinace v souvislosti s procesem jejich akulturace v českém prostředí a možnými důsledky, které z toho plynou pro jejich motivaci k setrvání jak v profesi jazykového lektora, tak i v České republice. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
This thesis will explore foreign language teachers´motivation and expectations when choosing the Czech Republic for their work and future in connection with the process of their acculturation in the Czech background. It will also look at the implications of their motivation to become language teacher and to stay in the profession as well as to stay in the Czech Republic. |