Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Postupy programu RWCT ve výuce českého jazyka a literatury na 1. stupni ZŠ
Název práce v češtině: Postupy programu RWCT ve výuce českého jazyka a literatury na 1. stupni ZŠ
Název v anglickém jazyce: Procedures of RWCT programme in the teaching of Czech language and literature at primary school
Klíčová slova: Primární škola, učitel a pojetí výuky, program RWCT, Český jazyk a literatura
Klíčová slova anglicky: Primary school, Teacher and the conception of teaching, RWCT programme, Czech language and literature
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Anna Tomková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 16.12.2015
Datum zadání: 18.12.2015
Datum a čas obhajoby: 25.05.2017 09:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R210, 210, 2. patro, vlevo
Datum odevzdání elektronické podoby:13.04.2017
Datum proběhlé obhajoby: 25.05.2017
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: Mgr. Klára Vondřičková
 
 
 
Zásady pro vypracování
Studium odborné literatury
Stanovení cílů a výzkumných otázek - Cílem práce je prozkoumat, jaké možnosti dává učiteli využívání postupů programu RWCT ve výuce českého jazyka u nejstarších žáků na 1.stupni ZŠ.
Zpracování diplomové práce
- zpracování teoretických východisek práce
- zpracování výzkumné části práce - Cílem praktické části je realizovat akční výzkum ve vlastní třídě a zpracovat soubor reflektovaných příprav na výuku českého jazyka pro 5.ročník ZŠ s využitím postupů programu RWCT.
- zpracování závěrů diplomové práce
Seznam odborné literatury
Meredith, K.,S., Steelová, J., L. a kol. Příručky k programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení I - VIII. Pracovní materiály vydávané pro kurzy programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Praha, 1997
Hausenblas, O. Čeština doopravdy, tiskárna Petr Dvořák, Dobříš, 2015
Šlapal, M., Košťálová, H., Hausenblas, O. a kol. Metodika rozvoje čtenářství a čtenářské gramotnosti. Krajské zařízení pro DVPP a informované centrum, Nový Jičín, 2012
Sitná, D. Metody aktivního vyučování. Portál, Praha, 2009
Tomková, A. Program Čtením a psaním ke kritickému myšlení v primární škole. Praha: UK - PF, 2007
Zormanová, L. Výukové metody v pedagogice. Praha, Grada, 2012
Petty, G. Moderní vyučování. Praha, Portál, 2008
Hausenblas, O., Košťálová, H. Co je E - U - R. Kritické listy , 2006
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK