V bakalářské práci se budu zabývat zobrazením genderových stereotypů v reklamách a jejich vlivem na sebehodnocení dnešních žen ve věku dvaceti až dvaceti pěti let. V dnešní době mají média na společnost a její utváření velký vliv. Promlouvají k nám také skrze reklamy. Reklamy nám ukazují ideální svět, ne takový, jaký skutečně je, ale jaký si ho představujeme. Pro svou prezentaci velmi často využívají genderových stereotypů a samy některé z nich dokonce vytváří. Mým cílem v této práci bude zjistit, nakolik si mladé ženy všímají genderových stereotypů v reklamě. Zajímá mne, jak samy nahlíží na genderové stereotypy ve společnosti a jaké jsou podle nich typicky ženské a typicky mužské role. Analýzou polostrukturovaných rozhovorů budu zjišťovat, zda tyto stereotypy, které mé respondentky vnímají skrze reklamy, ovlivňují i jejich sebehodnocení a promítají se do jejich chování.