Sociální sítě a rizika plynoucí z jejich užívání v prostředí ZŠ
Název práce v češtině: | Sociální sítě a rizika plynoucí z jejich užívání v prostředí ZŠ |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Social networks and the risks arising from their use |
Klíčová slova: | sociální sítě, internetová gramotnost, kyberšikana, prevence |
Klíčová slova anglicky: | Social networks, internet literacy, cyberbully, prevention |
Akademický rok vypsání: | 2015/2016 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 12.12.2015 |
Datum zadání: | 09.06.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 26.05.2017 09:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 21.04.2017 |
Datum proběhlé obhajoby: | 26.05.2017 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
V práci bude řešena problematika sociálních sítí, důvody jejich využívání žáky druhého stupně ZŠ, rizika plynoucí z těchto aktivit a druhy prevence. Metody: dotazníkové šetření, komparace |
Seznam odborné literatury |
Burdová, E, Traxler: J. Bezpečně na internetu. Praha, VISK 2014
Černá, A.at al. : Kyberšikana: průvodce novým fenoménem. Praha: Grada, 2014 Martínek, Z.: Agresivita a kriminalita školní mládeže. Praha Grada, 2009 |
Předběžná náplň práce |
Historie soc. sítí, internetová garmotnost
Druhy soc. sítí ( Facebook, YouTube, Instagram) Rizika (kyberšikana, cybergrooming, závislost na soc. sítích, prevence) Programy na ochranu dětí na internetu |