Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Hodnocení procesu implementace preventivního programu Unplugged a nPrevence v českých školách
Název práce v češtině: Hodnocení procesu implementace preventivního programu Unplugged a nPrevence v českých školách
Název v anglickém jazyce: Evaluation of the Implementation Process of the Unplugged and nPrevention programme in Czech Schools
Klíčová slova: preventivní programy – program Unplugged – program nPrevence – evaluace procesu
Klíčová slova anglicky: preventive programs – the Unplugged programme – the nPrevention programme - process evaluation
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Klinika adiktologie 1. LF UK a VFN (11-00611)
Vedoucí / školitel: Mgr. Lucie Jurystová
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 27.10.2015
Datum zadání: 27.10.2015
Datum a čas obhajoby: 05.09.2016 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:19.07.2016
Datum proběhlé obhajoby: 05.09.2016
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (B01638)
Oponenti: prof. Mgr. Roman Gabrhelík, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
V bakalářské práci se zabývám analýzou zpětných vazeb školních metodiků prevence, kteří ve svých školách realizovali preventivní program Unplugged a nPrevence v roce 2013/2014 a 2014/2015. Mapování těchto zpětných vazeb je zaměřeno na přípravu a realizaci obou programů a je realizováno v rámci tzv. studie fidelity, která se zabývá mapováním faktorů, které ovlivňují ne/úspěšnost (efektivitu) nejen preventivních programů. V rámci bakalářské práce bude sledována tzv. adherence, tedy indikátor, který sleduje soulad či odklony od realizace programu od původního plánu a jeho význam je podstatný v souvislosti s evaluací efektivity preventivního programu Unplugged/nPrevence.
K analýze budou využita data sesbíraná prostřednictvím online dotazníku v průběhu uvedených akademických roků. Data budou analyzována za pomoci MS Excel.
Předběžná náplň práce
V bakalářské práci se zabývám analýzou zpětných vazeb školních metodiků prevence, kteří ve svých školách realizovali preventivní program Unplugged a nPrevence v roce 2013/2014 a 2014/2015. Mapování těchto zpětných vazeb je zaměřeno na přípravu a realizaci obou programů a je realizováno v rámci tzv. studie fidelity, která se zabývá mapováním faktorů, které ovlivňují ne/úspěšnost (efektivitu) nejen preventivních programů. V rámci bakalářské práce bude sledována tzv. adherence, tedy indikátor, který sleduje soulad či odklony od realizace programu od původního plánu a jeho význam je podstatný v souvislosti s evaluací efektivity preventivního programu Unplugged/nPrevence.
K analýze budou využita data sesbíraná prostřednictvím online dotazníku v průběhu uvedených akademických roků. Data budou analyzována za pomoci MS Excel.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This dissertation is an explanation of the analysis done by evaluations of prevention workers at school who have implemented the Unplugged and nPrevention preventive programmes in the school years 2013/2014 and 2014/2015. The focus of the evaluation is on preparation and realization of both programmes, and is a part of the a.s.a fidelity study. Fidelity maps factors, which have influence on the efficiency - not only of preventive programmes. The study contains a main indicator called adherence, that maps the unity or biases from the original methodology. Adherence is important in relation with evaluation of efficiency of the Unplugged and nPrevention preventive programmes. To analyse this, an online questionnaire has been completed by the implementers of the programmes. The data is analyzed by using MS Excel.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK