Možnosti a směry využití počítačové grafika ve školní praxi
Název práce v češtině: | Možnosti a směry využití počítačové grafika ve školní praxi |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Possibilities and ways use of computer graphics in school practice |
Klíčová slova: | Počítačová grafika, 3D grafika, výuka, inovace, vzdělávání na střední škole |
Klíčová slova anglicky: | Computer graphics, 3D graphics, teaching, innovation, high school education |
Akademický rok vypsání: | 2015/2016 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra informačních technologií a technické výchovy (41-KITTV) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Jaroslav Novák, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 22.10.2015 |
Datum zadání: | 22.10.2015 |
Datum a čas obhajoby: | 28.05.2018 09:30 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R013B, 013B, Zelená učebna, přízemí, KITTV |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.04.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 28.05.2018 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PhDr. Jiří Štípek, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
• Seznamte se s prameny a informačními zdroji relevantními k dané problematice
• Analyzujte možnosti a směry využití počítačové grafiky v podmínkách ZŠ či SŠ a vhodné přístupy a postupy pro práci s grafickými daty v edukačním procesu • Zmapujte směry využití grafických dat a grafických postupů na vaší škole včetně implementace počítačové grafiky do edukačních aktivit • Vytvořte modelový návrh implementace počítačové grafiky do výuky • Vytvořte sadu materiálů a postupů pro podporu výuky počítačové grafiky propojenou s metodickým komentářem • Sadu materiálů a postupů ověřte ve školní praxi a vyhodnoťte závěry vyplývající z ověření • Formulujte závěry a doporučení pro školní praxi |
Předběžná náplň práce |
Cílem bakalářské práce je analýza možností a směrů využití grafických dat a grafických postupů v podmínkách ZŠ či SŠ s akcentem k využití v edukačních aktivitách. Praktickým výstupem je modelový návrh implementace počítačové grafiky, tvorba a ověření sady materiálů pro podporu výuky dané oblasti a její ověření v praxi. |