Váš prohlížeč nepodporuje JavaScript nebo je jeho podpora vypnutá. Některé funkce nemusejí být dostupné.
Výuka zeměpisu v alternativních školách
Název práce v češtině:
Výuka zeměpisu v alternativních školách
Název v anglickém jazyce:
Geography teaching in alternative schools
Klíčová slova:
alternativní škola, učitel, Montessori, škola, výuka zeměpisu, vzdělávací programy, Waldorf, Začít spolu, žák
Klíčová slova anglicky:
a geography teaching, alternative schools, educational program, Montessori, school, Step by Step, student, teacher, Waldorf
Akademický rok vypsání:
2016/2017
Typ práce:
bakalářská práce
Jazyk práce:
čeština
Ústav:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340)
Vedoucí / školitel:
RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D.
Řešitel:
skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení:
25.11.2016
Datum zadání:
28.11.2016
Datum odevzdání elektronické podoby: 30.07.2017
Datum odevzdání tištěné podoby: 31.07.2017
Datum proběhlé obhajoby:
11.09.2017
Oponenti:
RNDr. Lenka Havelková, Ph.D.
Předběžná náplň práce
Cílem práce je prostřednictvím výzkumu zjistit specifika výuky zeměpisu ve školách, které jsou označovány jako alternativní (např. školy waldorfské, montesori, Daltonský plán aj.).