Výzkum úspěšnosti soutěžících v Zeměpisné olympiádě (na příkladu terénní části)
Název práce v češtině: | Výzkum úspěšnosti soutěžících v Zeměpisné olympiádě (na příkladu terénní části) |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Research of the success of the competitors in the Geographic Olympiad (on the example of the terrain part) |
Klíčová slova: | Zeměpisná olympiáda, práce v terénu, nadaný žák, Česko |
Klíčová slova anglicky: | Geographic Olympiad, fieldwork, gifted students, Czechia |
Akademický rok vypsání: | 2019/2020 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Jakub Jelen, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 26.11.2019 |
Datum zadání: | 19.12.2019 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 10.08.2020 |
Datum proběhlé obhajoby: | 07.09.2020 |
Oponenti: | RNDr. Hana Svobodová, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
ŘEZNÍČKOVÁ, D. a kol. (2008): Náměty pro geografi cké a environmentální vzdělávání – Výuka v krajině. Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Praha. KENT, M., GILBERTSON, D. D., HUNT, C. O. (1997): Fieldwork in geography teaching: A critical review of the literature and approaches. Journal of Geography in Higher Education, 21(3), 313–332. RICKINSON, M. a kol. (2004): A review of research outdoor learning. National Foundantion for Educational Research. King’s College London, London. DURNA, R., JELEN, J., SVOBODOVÁ, H. (2019): Práce v terénu jako součást zeměpisných olympiád Geografické rozhledy, 28(4), 24–25. |
Předběžná náplň práce |
Charakteristika Zeměpisné olympiády a nadaného žáka. Vymezení konceptu terénní výuky. Vytvoření kategorizace úloh terénní části celostátního kola Zeměpisné olympiády (kategorie C, D). Analýza testů terénní části celostátního kola Zeměpisné olympiády (kategorie C, D). |