Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komunikační strategie města Roudnice nad Labem
Název práce v češtině: Komunikační strategie města Roudnice nad Labem
Název v anglickém jazyce: Communication strategy of the town Roudnice nad Labem
Klíčová slova: komunikace, obec, městský marketing, komunikační strategie, komunikační kanály, média, vztahy s veřejností
Klíčová slova anglicky: communication, city marketing, communication strategy, communication channels, media, public relations
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 01.10.2015
Datum zadání: 01.10.2015
Datum a čas obhajoby: 22.06.2018 08:30
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H012, 12, Hollar - místn. č. 012
Datum odevzdání elektronické podoby:11.05.2018
Datum proběhlé obhajoby: 22.06.2018
Oponenti: Štěpán Soukeník, M.A., Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
Použitá literatura

ČERNOHORSKÝ, Jiří, ed. Příručka pro člena zastupitelstva obce po volbách 2014. 1. vyd. Praha: Svaz měst a obcí České republiky, 2014. 206 s. ISBN 978-80-905421-2-9. Dostupné také na: <http://www.odpovednyzastupitel.cz/prirucka-pro-zastupitele/
elektronicka-verze/prirucka-pro-clena-zastupitelstva-obce-1.aspx>.
ČMEJREK, Jaroslav, BUBENÍČEK, Václav, ČOPÍK, Jan. Demokracie v lokálním politickém prostoru: specifika politického života v obcích ČR. Vyd. 1. Praha: Grada, 2010. 224 s. Politologie. ISBN 978-80-247-3061-5.
FAGERSTRÖM, Lars Olof. Doporučení pro zpracování komunikačních strategií krajských a místních samosprávných orgánů v České Republice (příloha). Veřejná správa : týdeník vlády České Republiky, 2003, roč. 14, č. 45, 27 s.
FORET, Miroslav. Komunikace s veřejností. Brno: Vydavatelství Masarykovy univerzity, 1994. 206 s. ISBN 80-210-1034-7.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 488 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
HANNAGAN, Tim J. Marketing for the non-profit sector. Basingstoke: Macmillan, 1992. 190 s. ISBN 0-333-52582-5.
HEGER, Vladimír. Komunikace ve veřejné správě. 1. vyd. Praha: Grada, 2012. 256 s. Žurnalistika a komunikace. ISBN 978-80-247-3779-9.
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. První vydání. Praha: Grada Publishing, 2015. 250 stran. Expert. ISBN 978-80-247-5022-4.
HESKOVÁ, Marie; ŠTARCHOŇ, Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009. 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
Heslo Roudnice. In: Ottův Slovník naučný: illustrovaná encyklopedie obecných vědomostí, sv. XXI, Praha 1904, str. 1021-1024.
HLAVÁČKOVÁ, Miroslava. Roudnice nad Labem a okolí: průvodce historií. 2. vyd. Roudnice nad Labem: Město Roudnice nad Labem, 2014. 115 s. ISBN 978 80 260 6145 8.
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
HORECKÁ, Zdeňka et al. Průzkum veřejného mínění v Roudnici nad Labem. Interní dokument. Městský úřad Roudnice nad Labem, 2015. 28 s.
JANEČKOVÁ, L.; STARZYCNÁ, H.; PELLEŠOVÁ, P.; HECZKOVÁ, M; VAŠTÍKOVÁ, M.; VANĚK, J. Vytvoření metodiky marketingové strategie měst a obcí a její ověření v podmínkách MÚ Karviná. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2002. 213 s. Studia Oeconomica. ISBN 80-7248-176-2.
JEŽEK, Jiří. Městský marketing – koncepty, aplikace, kritická analýza. Ekonomický časopis, 2011, roč. 59, č. 3, s. 243-258. ISSN 0013 3035.
JEŽEK, Jiří; RUMPEL, Petr; SLACH, Ondřej. Marketingový management obcí, měst a regionů: Manuál pro potřeby praxe. Ostrava: Repronis Ostrava, 2007. 136 s. ISBN 987-80-7368-294-1.
KARLÍČEK, Miroslav; KRÁL, Petr. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
Kolektiv autorů. Systém veřejné správy. Studijní texty pro přípravu na zvláštní část úřednické zkoušky. Praha: Institut pro veřejnou správu, Ministerstvo vnitra České Republiky, 2015. 138 s.
KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Principles of marketing. 14th ed. Boston: Pearson Prentice Hall, 2012. pp. 613, [97]. ISBN 978-0-13-216712-3.
L’ETANG, Jacquie. Public relations: základní teorie, praxe, kritické přístupy. Vyd. 1. Praha: Portál, 2009. 338 s. ISBN 978-80-7367-596-7.
MCQUAIL, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. 2. vyd. Přeložil Kabát, Marcel; Jirák, Jan. Praha: Portál, 2002. 448 s. ISBN 80-7178-714-0.
Město Roudnice nad Labem. Organizační řád Městského úřadu Roudnice nad Labem. Interní dokument. Schváleno usnesením rady města Roudnice nad Labem č. 119/2015 ze dne 1. 4. 2015. Roudnice nad Labem, 2015. 5 s., 45 s. příloh.
Město Roudnice nad Labem. Roudnice nad Labem: Manuál jednotného vizuálního stylu. Interní dokument. Zpracoval Aleš Doucha, Caramel – design studio, 2010. 36 s.
Město Roudnice nad Labem. Statut redakční rady Roudnických novin. Interní dokument. Roudnice nad Labem, 2014. 4 s.
Městský úřad Roudnice nad Labem, Úřad územního plánování. Územně analytické podklady obce s rozšířenou působností Roudnice nad Labem: Rozbor udržitelného rozvoje území. Interní dokument. 4. aktualizace. Roudnice nad Labem, 2016. 93 s. Dostupné také na: <https://www.roudnicenl.cz/urad/majetek-rozvoj-mesta-uzemne-analyticke-podklady>
MUSIL, Martin. Masmédia a publicita. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2005. 73 s. ISBN 80-245-0872-9.
NĚMEC, V. Projektový management. 1. vyd. Praha: Grada, 2002. 182 s. Poradce. ISBN 80-247-0392-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
ŠPAČEK, David. EGovernment: cíle, trendy a přístupy k jeho hodnocení. Praha: C. H. Beck, 2012. 258 s. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7400-261-8.
TICHÁ, Ivana; HRON, Jan. Strategické řízení. Určeno pro posluchače oboru PaE, PaA, VSRR. Vyd. 1. Praha: Credit, 2003. 235 s. ISBN 80-213-0922-9.
VEBER, Jaromír; SRPOVÁ, Jitka. Význam malých a středních firem. In: Podnikání malé a střední firmy. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, s. 19-23. ISBN 978-80-247-4520-6.

Internetové zdroje

Co je GIS? [online]. Publikováno 15. 12. 2010 [cit. 2014-04-06]. Dostupné z: <http://www.geoportalpraha.cz/cs/clanek/11/co-je-gis#.WtkYz-qgeUk>.
Český statistický úřad (ČSÚ). Malý lexikon obcí České Republiky - 2017 [online]. Data Poslední aktualizace 5. 12. 2017 [cit. 2018-01-13]. Dostupné z: <https://www.czso.cz/
csu/czso/maly-lexikon-obci-ceske-republiky-2017>.
Český statistický úřad (ČSÚ). Vybrané ukazatele za správní obvod Roudnice nad Labem v letech 2001–2016 [online]. Data k 31. 12. 2016. Poslední aktualizace 24. 11. 2017 [cit. 2018-01-13]. Dostupné z: <https://www.czso.cz/csu/xu/orp_roudnicenadlabem>.
Databáze strategií – portál pro strategické řízení. Koncepce podpory místní Agendy 21 v ČR do roku 2020 (2012) [online]. Ministerstvo pro místní rozvoj ČR. 2018. [cit. 2018-04-20]. Dostupné z: <https://www.databaze-strategie.cz/cz/MZP/strategie/koncepce-podpory-mistni-agendy-21-do-2020?typ=download>.
Forejt, Michal. Přírodní podmínky podřipska. Mikroregion Podřipsko [online]. Podrábský, Jiří. Vlastivědný spolek Říp, o.s. c2011-2015 [cit. 2018-01-13] Dostupné z: <http://www.podripsko.cz/menuId-1-strankaId-127-stranka-prirodni_podminky _podripska.html>.
Kolektiv autorů, Město Roudnice nad Labem. Strategický plán rozvoje města Roudnice nad Labem pro období 2016 – 2025 [online]. Roudnice nad Labem, 2016, 67 s. [cit. 2018-02-11]. Dostupné z: <https://www.roudnicenl.cz/urad/strategicky-plan-města>.
Ministerstvo vnitra ČR. Modernizace veřejné správy [online]. Poslední aktualizace 5. 3. 2012 [cit. 2018-04-20]. Dostupné z: <http://www.mvcr.cz/clanek/modernizace-verejne-spravy-49614.aspx?q=Y2hudW09Mw%3D%3D>.
Oficiální webové stránky města Roudnice nad Labem [online]. [cit. 2017-12-30]. Dostupné z: <https://www.roudnicenl.cz>.
Památky – Město Roudnice nad Labem. Oficiální webové stránky města Roudnice nad Labem [online]. [cit. 2018-02-04]. Dostupné z: <www.roudnicenl.cz/mesto/pamatky>.
Povinně zveřejňované informace – Město Roudnice nad Labem [online]. [cit. 2018-04-07]. Dostupné z: <https://www.roudnicenl.cz/samosprava/povinne-informace>.
Program pro veřejnou správu GORDIC GINIS [online]. GORDIC spol., s.r.o. 2016 [cit. 2018-04-06]. Dostupné z: <https://www.gordic.cz/produkty/ginis/>.
S pražskou integrovanou dopravou na Říp… Pražská integrovaná doprava [online]. Publikováno 16. 11. 2016. Poslední aktualizace 31. 12. 2016. [cit. 2018-02-04]. Dostupné z: <https://pid.cz/integrace-roudnice-2017/>.
Zastupitelstvo města – Město Roudnice nad Labem [online]. [cit. 2018-04-27]. Dostupné z: <https://www.roudnicenl.cz/samosprava/zastupitelstvo-mesta>.

Legislativa

Listina základních práv a svobod. In: Sbírka zákonů České Republiky. 1992, roč. 1993, částka 1, usnesení předsednictva České národní rady č. 2/1993 Sb., Dostupné z: <https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1993-2?text=Usnesení%20č.%202%2F1993%20Sb.>.
Ústavní zákon č. 347/1997 Sb. ze dne 3. prosince 1997 o vytvoření vyšších územních samosprávných celků a o změně ústavního zákona České národní rady č. 1/1993 Sb., Ústava ČR. [cit. 2017-02-04]. Dostupné z: <https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1997-347>.
Vyhláška Ministerstva kultury České Republiky č. 476/1992 Sb. ze dne 10. září 1992 o prohlášení území historických jader vybraných měst za památkové zóny [cit. 2018-01-14]. Dostupné z: <https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1992-476>.
Vyhláška Ministerstva vnitra č. 388/2002 Sb. ze dne 15. srpna 2002 o stanovení správních obvodů obcí s pověřeným obecním úřadem a správních obvodů obcí s rozšířenou působností. [cit. 2017-02-04]. Dostupné z: <https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2002-388>.
Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení). In Sbírka zákonů ČR, ročník 2000. Částka 38. [cit. 2014-01-08]. Dostupné z: <http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2000-128>.
Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím (informační zákon), ve znění pozdějších předpisů. In Sbírka zákonů ČR, ročník 1999. Částka 39. [cit. 2014-01-08]. Dostupné z: <https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1999-106/zneni-20170801>.
Předběžná náplň práce
Cílem práce je analyzovat dosavadní podobu a způsob komunikace městského úřadu v Roudnici nad Labem, definovat aktuální potřeby pro komunikaci s občany a navrhnout odpovídající doporučení pro zlepšení komunikace města.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of the thesis is to analyze the existing form and way of communication of the municipal authority in Roudnice nad Labem, to define the current needs for communication with citizens and to propose appropriate recommendations for improving the communication of the city.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK