Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vývoj a trend popularity lyžování a snowboardingu
Název práce v češtině: Vývoj a trend popularity lyžování a snowboardingu
Název v anglickém jazyce: Development and trend popularity of skiing and snowboarding
Klíčová slova: Lyžování, snowboarding, trend, vývoj
Klíčová slova anglicky: Skiing, snowboarding, trend, development
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Sporty v přírodě (51-600400)
Vedoucí / školitel: PhDr. Matouš Jindra, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 09.09.2015
Datum zadání: 09.09.2015
Datum a čas obhajoby: 09.01.2017 15:30
Datum odevzdání elektronické podoby:14.12.2016
Datum odevzdání tištěné podoby:15.12.2016
Datum proběhlé obhajoby: 09.01.2017
Oponenti: PaedDr. Tomáš Gnad
 
 
 
Předběžná náplň práce
Pro výzkum jsem zvolil metodu dotazníkového šetření neboli ankety. Výsledky byly shromážděny a statisticky zpracovány v programu společnosti Google zvané Google forms. Anketa obsahovala 16 otázek určených pro respondenty, kteří aktivně provozují lyžování nebo snowboarding, případně oba tyto sporty. Otázky byly koncipovány tak, aby byla možná pouze jedna odpověď, případně výběrem z více možností. Anketa byla uložena v elektronické podobě na internetových stránkách www.google.com, odkud bylo nashromážděno celkem 1095 dotazníků. 83 z nich bylo získáno osobním kontaktem a následně zaneseno do programu. Při zpracování bakalářské práce jsme využívali zejména metody analýzy, indukce, dedukce, syntézy a metodu dotazování.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
For my research I chose the method of questionnaire. Results were collected and statistically processed in the program called Google forms. Questionnaire contained 16 questions intended for respondents who are active skiers or snowboarders, or both. The questions were designed to allow only one answer or multiple choice. The survey was stored in electronic form on the website www.google.com, where they have accumulated a total of 1,095 questionnaires. 83 of them were obtained through personal contact and subsequently entered into the program. Mainly used the methods of this bachelor thesis are methods of analysis, induction, deduction, synthesis and questioning.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK