Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Sémiotická analýza propagačních materiálů HME v atletice 2015 v Praze
Název práce v češtině: Sémiotická analýza propagačních materiálů HME v atletice 2015 v Praze
Název v anglickém jazyce: Semiotic analysis of promotional materials of European Athletics Indoor Championships 2015
Klíčová slova: Propagační materiály, propagace, sportovní akce, atletika, Halové mistrovství Evropy 2015, sémiotická analýza, široká veřejnost, odborná veřejnost
Klíčová slova anglicky: Promotional materials, promotion, sports event, athletics, European Indoor Championship 2015, semiotic analysis, general public, professional public
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Otakar Šoltys, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 25.07.2015
Datum zadání: 25.07.2015
Datum a čas obhajoby: 27.06.2016 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:12.05.2016
Datum proběhlé obhajoby: 27.06.2016
Oponenti: Mgr. Jan Podzimek, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
V roce 2015 se konalo v hlavním městě České republiky Halové mistrovství Evropy v atletice. Akce tohoto typu se do Prahy vrátila po třiceti sedmi letech, kdy se zde konalo mistrovství Evropy v atletice v roce 1978, které se uskutečnilo na strahovském stadionu, pod otevřeným nebem.
Je zřejmé, že takováto sportovní událost si zasloužila výraznou propagaci. Předmětem mé práce bude její sémiotická analýza.
Cílem práce je analyzovat propagaci dané sportovní akce a zpětně odhalit, jaká forma šíření měla potenciál zaujmout veřejnost a přesvědčit jí k zakoupení vstupenek.
V práci budu rozlišovat širokou veřejnost a veřejnost odbornou, čímž rozumím osoby, jež jsou v oblasti atletiky již zainteresované (např. atleti, trenéři, svazoví statistici).
Předběžně předpokládám, že formy propagace a kódy použité k upoutání široké a odborné veřejností se budou lišit. Tyto rozdíly budou v práci identifikovány.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
European Indoor Championship in athletics was located in the capital city of Czech republic in 2015. Such an event returned to Prague after thirty-seven years, when the European Championship in athletics 1978 took place at the Strahov Stadium, in the open air.
It is obvious, that this sport event deserved the strong promotion. The subject of my thesis is the semiotic analysis of this promotion.
The aim of the thesis is to analyse the promotion of chosen sport event and to reveal, which forms of propagation had potential to attract the the public and persuade them to buy tickets.
In the thesis I distinguish between the general public and the professional public, by which I mean people who are already interested in athletics (eg. the athletes, the coaches, the statisticians).
I suppose that the form of promotion and the codes, used to attract the general or the professional public, vary. These differences will be identified in this thesis.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK