Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 356)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová komunikace filmového turismu v České republice na příkladu města Kroměříž
Název práce v češtině: Marketingová komunikace filmového turismu v České republice na příkladu města Kroměříž
Název v anglickém jazyce: Marketing communication of Film Tourism in the Czech Republic on the Example of Kroměříž
Klíčová slova: Cestovní ruch, film, filmový turismus, Kroměříž, marketingová komunikace
Klíčová slova anglicky: Film, movie, film tourism, film-induced tourism, Kroměříž, marketing communication, tourism
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Martin Bezouška
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 22.06.2015
Datum zadání: 22.06.2015
Datum a čas obhajoby: 13.06.2016 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6, H013, Hollar - místn. č. 013
Datum odevzdání elektronické podoby:13.05.2016
Datum proběhlé obhajoby: 13.06.2016
Oponenti: Ing. Ladislav Báča
 
 
 
Kontrola URKUND:
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK