Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
In-store marketingová komunikace v místě prodeje orientovaná na děti v maloobchodním řetězci Albert
Název práce v češtině: In-store marketingová komunikace v místě prodeje orientovaná na děti v maloobchodním řetězci Albert
Název v anglickém jazyce: The in-store marketing communication focused on children applied to a retail chain store Albert
Klíčová slova: Dětský marketing, in-store marketingová komunikace, impulzivní nakupování, POP marketingová komunikace, marketing potravin, efektivita in-store marketingu, etika, Albert
Klíčová slova anglicky: Children marketing, in-store marketing communication, impulsive buying, POP marketing communication, food marketing, effectivness of in-store marketing, ethics, Albert
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Daniel Jesenský
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 22.06.2015
Datum zadání: 22.06.2015
Datum a čas obhajoby: 13.06.2016 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6, H012, 12, Hollar - místn. č. 012
Datum odevzdání elektronické podoby:12.05.2016
Datum proběhlé obhajoby: 13.06.2016
Oponenti: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Tématem bakalářské práce je in-store marketingová komunikace v prodejnách Albert zaměřená na děti. První kapitola se zabývá in-store marketingovou komunikací v místě prodeje obecně – definicí pojmů a identifikací jejích největších přínosů pro obchodníka. Dále je vymezena role dítěte v marketingu, základní charakteristika dětí jako cílové skupiny a důleţitost komunikace v místě prodeje pro obchodníka ve vztahu k dětem. Následně jsou uvedeny některé etické otázky, které s tématem dětského marketingu souvisejí. V další kapitole jsou sestaveny okruhy pravidel a zásad vyplývající z teoretických zdrojů pro dosaţení maximální efektivity komunikace v místě prodeje orientované na děti. V praktické části jsou popsány in-store aktivity vybraných poboček Albert dle sestavených zásad a v diskuzi s teoretickými modely ideální praxe jsou navrţeny oblasti s dalším rozvojovým potenciálem vč. konkrétních praktických návrhů.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Subject of this bachelor thesis is the in-store marketing communication targeted at children in the retail stores Albert. First chapter focuses on the in-store marketing in general, offers the definitions and identifies it‘s main benefits for the retailer. Next the role of the children for marketing communications, insights to this target group and importance of the in-store communication aimed at youth for the retailer are described. Then some ethical concerns of children marketing are mentioned. Arising from the theories in the literature few rules and principles for the maximal effectiveness of children in-store marketing were compiled. The empirical part is based on the analysis
of the selected retail stores Albert and their in-store communication targeted at children compared to the theoretical principles for effectiveness. Finally the areas with development potential are named and some specific development projects for the retailer are suggested.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK