Marketingová komunikace Mladé fronty DNES v letech 2010 až 2015
Název práce v češtině: | Marketingová komunikace Mladé fronty DNES v letech 2010 až 2015 |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Marketing communication of MF DNES from 2010 to 2015 |
Klíčová slova: | Mladá fronta DNES, MAFRA, marketingová komunikace, marketing, komunikační mix, noviny, vydavatelství, média, mediální trh |
Klíčová slova anglicky: | Mladá fronta DNES, MAFRA, marketing communication, marketing, communication mix, newspapers, publishing house, media, media market |
Akademický rok vypsání: | 2014/2015 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 22.06.2015 |
Datum zadání: | 22.06.2015 |
Datum a čas obhajoby: | 14.06.2016 08:00 |
Místo konání obhajoby: | Hollar - Smetanovo nábřeží 6, H012, 12, Hollar - místn. č. 012 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 13.05.2016 |
Datum proběhlé obhajoby: | 14.06.2016 |
Oponenti: | PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D. |
Kontrola URKUND: | ![]() |
Seznam odborné literatury |
BEDNAŘÍK, Petr, Jan JIRÁK a Barbara KÖPPLOVÁ. 2011. Dějiny českých médií: od počátku do současnosti. Praha: Grada. Žurnalistika a komunikace. 448 s. ISBN 978-80-247-3028-8.
BROUKAL, Petr. 2013. Fundraising pro neziskové organizace. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4487-2. HEJLOVÁ, Denisa. 2015. Public relations. První vydání. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). 256 s. ISBN 978-80-247-5022-4. HENDL, Jan. 2008. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-485-4. HOŘEC, Jaromír. 2010. Poválečná léta: vzpomínky zakladatele Mladé fronty. Praha: Mladá fronta. 284 s. ISBN 978-80-204-1797-8. JIRÁK, Jan a Barbara KÖPPLOVÁ. 2009. Masová média. První vydání. Praha: Portál. 413 s. ISBN 978-80-7367-466-3. KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. 2011. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada. 224 s. ISBN 978-80-247-3541-2. KLIMEŠ, Lumír. 2005. Slovník cizích slov. 7. vyd., v SPN vyd. 2. rozš. a dopl. Praha: SPN - pedagogické nakladatelství. ISBN 80-7235-272-5. KONČELÍK, Jakub, Pavel VEČEŘA a Petr ORSÁG. 2010. Dějiny českých médií 20. století. Praha: Portál. 344 s. ISBN 978-80-7367-698-8. KOTLER, Philip, Veronica WONG, John SAUNDERS a Gary ARMSTRONG. 2007. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada. 1 048 s. ISBN 978-80-247-1545-2. MAREŠOVÁ, Milena M. a Karel HVÍŽĎALA. 2010. Interviewer, aneb, Restaurování kontextů: rozhovor s M. M. Marešovou. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-673-5. MCQUAIL, Denis. 2009. Úvod do teorie masové komunikace. Druhé, rozšířené a přepracované vydání. Překlad Hana Antonínová. Praha: Portál. 640 s. ISBN 978-80-7367-574-5. OSVALDOVÁ, Barbora, HALADA, Jan. 2007. Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace. 3. rozšířené vyd. Praha: Libri. 263 s. ISBN 978-80-7277-266-7. PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada. Expert (Grada). 600 s. ISBN 80-247-0254-1. PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada. Expert (Grada). 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8. ŠTĚTKA, Václav. 2015b. The Rise of Oligarchs as Media Owners. In Zielonka, J. (ed.) Media and Politics in New Democracies. Europe in a Comparative Perspective. Oxford: Oxford University Press. 85-98 s. ISBN 978-0-19-874753-6. VEČEŘA, Pavel. 2015. Úvod do dějin tištěných médií. Praha: Grada Publishing. Žurnalistika a komunikace. 280 s. ISBN 978-80-247-4178-9. ZAMAZALOVÁ, Marcela. 2010. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck. Beckovy ekonomické učebnice. 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4. |
Předběžná náplň práce |
Bakalářská práce bude vedena jako analýza marketingové komunikace Mladé fronty DNES, českého denního tisku. Analýza je omezena časovým úsekem, tedy roky 2010-2015. V práci se budu zabývat specifickou a dosud pořádně nezpracovanou marketingovou komunikací v oblasti tištěného deníku. Cílem práce je poukázat na specifikace týkající se této komunikace a zmapovat je v daném časovém úseku. Práce představí současnou situaci na trhu s denním tiskem a dále charakterizuje deník a jeho historii. Jádrem práce je analýza komunikace, představení její marketingové strategie a marketingového mixu, v rámci nadlinkových a podlinkových komunikačních aktivit. Práce bude ukončena výhledem do budoucna a doporučením na zlepšení komunikace MF DNES. |