Váš prohlížeč nepodporuje JavaScript nebo je jeho podpora vypnutá. Některé funkce nemusejí být dostupné.
Nákupní chování v automobilovém segmentu
Název práce v češtině:
Nákupní chování v automobilovém segmentu
Název v anglickém jazyce:
Purchase behavior in automotive segment
Klíčová slova:
nákupní chování|zákazník|spotřebitel|vnější vlivy|vnitřní vlivy|rozhodovací proces|nákupní proces|inovace|implementace
Klíčová slova anglicky:
consumer behavior|customer|consumer|external influences|internal influences|decision process|purchase process|innovation|implementation
Akademický rok vypsání:
2014/2015
Typ práce:
rigorózní práce
Jazyk práce:
čeština
Ústav:
Katedra psychologie (21-KPS)
Vedoucí / školitel:
Řešitel:
skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení:
22.04.2015
Datum zadání:
22.04.2015
Schválení administrátorem:
zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením:
22.04.2015
Datum a čas obhajoby:
09.04.2021 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby: 29.01.2021
Datum proběhlé obhajoby:
09.04.2021
Odevzdaná/finalizovaná:
odevzdaná pracovníkem v zastoupení a finalizovaná
Oponenti:
PhDr. Eva Höschlová, Ph.D.
Konzultanti:
doc. PhDr. MUDr. Mgr. Radvan Bahbouh, Ph.D.
Zásady pro vypracování
Cílem rigorózní práce je obsahová i procesuální analýza nákupního chování, kdy obě analýzy poukazují na řadu vnějších a vnitřních vlivů, které vstupují do rozhodovacího procesu zákazníka a jehož výsledkem je, či není koupě produktu.