Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Nákupní chování v automobilovém segmentu
Název práce v češtině: Nákupní chování v automobilovém segmentu
Název v anglickém jazyce: Purchase behavior in automotive segment
Klíčová slova: nákupní chování|zákazník|spotřebitel|vnější vlivy|vnitřní vlivy|rozhodovací proces|nákupní proces|inovace|implementace
Klíčová slova anglicky: consumer behavior|customer|consumer|external influences|internal influences|decision process|purchase process|innovation|implementation
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: rigorózní práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra psychologie (21-KPS)
Vedoucí / školitel:
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 22.04.2015
Datum zadání: 22.04.2015
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 22.04.2015
Datum a čas obhajoby: 09.04.2021 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:29.01.2021
Datum proběhlé obhajoby: 09.04.2021
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná pracovníkem v zastoupení a finalizovaná
Oponenti: PhDr. Eva Höschlová, Ph.D.
 
 
 
Konzultanti: doc. PhDr. MUDr. Mgr. Radvan Bahbouh, Ph.D.
Zásady pro vypracování
Cílem rigorózní práce je obsahová i procesuální analýza nákupního chování, kdy obě analýzy poukazují na řadu vnějších a vnitřních vlivů, které vstupují do rozhodovacího procesu zákazníka a jehož výsledkem je, či není koupě produktu.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK