Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Analýza pracovního místa pedagoga mateřské školy
Název práce v češtině: Analýza pracovního místa pedagoga mateřské školy
Název v anglickém jazyce: Analysis of job teaching kindergarten
Klíčová slova: popis pracovního místa,specifikace pracovníh místa, kmpetence, personální činnosti
Klíčová slova anglicky: job description, job specifikations, competency, human resources
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: Mgr. Irena Trojanová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 23.09.2011
Datum zadání: 17.01.2013
Datum a čas obhajoby: 19.05.2015 14:00
Místo konání obhajoby: Myslíkova 7,Praha 1, M103, multimediální učebna
Datum odevzdání elektronické podoby:07.04.2015
Datum proběhlé obhajoby: 19.05.2015
Oponenti: PhDr. Václav Trojan, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem závěrečné bakalářské práce je analýza pracovního místa pedagoga mateřské školy. V teoretické části studentka shromáždí dostupné informace z odborné literatury. Cíl práce bude následně realizován kvantitativním výzkumem na základě výzkumných otázek zjišťujích požadavky na pracovní místo pedagoga mateřské školy. Práce bude vypracována v souladu se schváleným ideovým a prováděcím projektem podle metodického materiálu vydaného CŠM PedF UK v Praze a bude splňovat kritéria pro závěrečné bakalářské práce.
Předběžná náplň práce
ABSTRAKT:
Většina školních zařízení – mateřských škol si uvědomuje, že lidé patří k rozhodujícím
faktorům, které vedou nebo směřují organizaci k úspěšnosti. Proto velice důležitou roli v
současnosti má personální práce a její úloha v jednotlivých organizacích, v tomto případě
v mateřských školách. Nedílnou součástí personální agendy je analýza pracovního místa.
Cílem této bakalářské práce je zdokumentovat, které kompetence pedagoga mateřské školy
jsou pro vedoucí pracovníky důležité a pedagoga potřebné. Zda vedoucí pracovníci –
ředitelky mateřských škol mají zpracovaný popis pracovního místa a používají jej při
personálním vyhodnocování na svých zařízeních. Práce si klade za cíl zjistit, jestli popis
pracovního místa je nezbytným nástrojem pro získávání pracovníků – učitelek a také, zda je
vhodným materiálem, který vedoucí pracovníci využívají ke kontrole, odměňování, ke
změnám požadavků na učitelky a také k podnětům pro plány dalšího vzdělávání
pedagogických pracovníků.
KLÍČOVÁ
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
ABSTRAKT:
Most educational institutions – kindergartens realize that people are decisive factors that lead
or aim an organization to success. Therefore, Human Resources play a very important role in
the organizations, in this case – kindergartens. Job analysis is an integral part of the HR
agenda.
The aim of this work ist to document all that is necessary for pedagog´s job analysis required
by kindergarten.
Wheter the executives – directors of kindergartens jave an idea abort the job, wheter they
have prepared the job description and use it in their facilities. The work aims to find out if the
job description is a necessary and important tool for obtaining suitable staff – teachers and
also i fit is a siutable materiál that managers use to kontrol, remunerate, cope with new
teacher´s requiremens, changes and also the incentives for further teachers´ edication.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK