Analýza pracovního místa pedagoga mateřské školy
Název práce v češtině: | Analýza pracovního místa pedagoga mateřské školy |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Analysis of job teaching kindergarten |
Klíčová slova: | popis pracovního místa,specifikace pracovníh místa, kmpetence, personální činnosti |
Klíčová slova anglicky: | job description, job specifikations, competency, human resources |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Irena Trojanová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 23.09.2011 |
Datum zadání: | 17.01.2013 |
Datum a čas obhajoby: | 19.05.2015 14:00 |
Místo konání obhajoby: | Myslíkova 7,Praha 1, M103, multimediální učebna |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 07.04.2015 |
Datum proběhlé obhajoby: | 19.05.2015 |
Oponenti: | PhDr. Václav Trojan, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem závěrečné bakalářské práce je analýza pracovního místa pedagoga mateřské školy. V teoretické části studentka shromáždí dostupné informace z odborné literatury. Cíl práce bude následně realizován kvantitativním výzkumem na základě výzkumných otázek zjišťujích požadavky na pracovní místo pedagoga mateřské školy. Práce bude vypracována v souladu se schváleným ideovým a prováděcím projektem podle metodického materiálu vydaného CŠM PedF UK v Praze a bude splňovat kritéria pro závěrečné bakalářské práce. |
Předběžná náplň práce |
ABSTRAKT:
Většina školních zařízení – mateřských škol si uvědomuje, že lidé patří k rozhodujícím faktorům, které vedou nebo směřují organizaci k úspěšnosti. Proto velice důležitou roli v současnosti má personální práce a její úloha v jednotlivých organizacích, v tomto případě v mateřských školách. Nedílnou součástí personální agendy je analýza pracovního místa. Cílem této bakalářské práce je zdokumentovat, které kompetence pedagoga mateřské školy jsou pro vedoucí pracovníky důležité a pedagoga potřebné. Zda vedoucí pracovníci – ředitelky mateřských škol mají zpracovaný popis pracovního místa a používají jej při personálním vyhodnocování na svých zařízeních. Práce si klade za cíl zjistit, jestli popis pracovního místa je nezbytným nástrojem pro získávání pracovníků – učitelek a také, zda je vhodným materiálem, který vedoucí pracovníci využívají ke kontrole, odměňování, ke změnám požadavků na učitelky a také k podnětům pro plány dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. KLÍČOVÁ |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
ABSTRAKT:
Most educational institutions – kindergartens realize that people are decisive factors that lead or aim an organization to success. Therefore, Human Resources play a very important role in the organizations, in this case – kindergartens. Job analysis is an integral part of the HR agenda. The aim of this work ist to document all that is necessary for pedagog´s job analysis required by kindergarten. Wheter the executives – directors of kindergartens jave an idea abort the job, wheter they have prepared the job description and use it in their facilities. The work aims to find out if the job description is a necessary and important tool for obtaining suitable staff – teachers and also i fit is a siutable materiál that managers use to kontrol, remunerate, cope with new teacher´s requiremens, changes and also the incentives for further teachers´ edication. |