Kvalita služeb z pohledu zákazníků sportovního centra Jeremi Sport
Název práce v češtině: | Kvalita služeb z pohledu zákazníků sportovního centra Jeremi Sport |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Quality of sport services in sport centrum Jeremi Sport from the customer perspective |
Klíčová slova: | zákazník, služba, spokojenost, sportovní centrum, kvalita, výzkum |
Klíčová slova anglicky: | customer, service, satisfaction, sports centre, quality, research |
Akademický rok vypsání: | 2014/2015 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 11.03.2015 |
Datum zadání: | 11.03.2015 |
Datum a čas obhajoby: | 03.05.2016 09:00 |
Místo konání obhajoby: | FTVS UK,José Martího 31,Praha 6, U20, H276, Zasedací místnost katedry managementu |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 07.04.2016 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 07.04.2016 |
Datum proběhlé obhajoby: | 03.05.2016 |
Oponenti: | PhDr. Josef Voráček, Ph.D. |
Předběžná náplň práce |
Cíl: Hlavním cílem této diplomové práce je provedení marketingového výzkumu kvality služeb ve sportovním centru Jeremi sport. Výzkum je prováděn prostřednictvím dotazníkového šetření za pomocí Bradyho modelu. Na základě zpracovaných výsledků jsou vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení kvality služeb ve sportovním centru Jeremi.
Metody: Pro výzkum byl použit Bradyho model, který se zabývá vnímáním kvality služeb. Jednotlivé dimenze tohoto modelu byly zkoumány prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky. Do výzkumu byl zařazen i odhad vedení Jeremi a moje přímé pozorování v průběhu osobního dotazování. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Objective: The main goal of this thesis is to execute a marketing research of service quality in sports centre Jeremi. The research is done by a questionnaire survey with the aid of Brady model. Suggestions recommendations for improvements service quality in sports centre Jeremi are made on the basis of compiled results.
Methods: Brady model which deals with service quality perception is used for the research. Individual dimensions of this model are studied by a customer-oriented questionnaire survey. The estimation made by the management of sports centre Jeremi and my own direct monitoring were also included in the research. |