Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vývoj politickej komunikácie hnutia ANO 2011 od vzniku do parlamentných volieb 2013
Název práce v jazyce práce (slovenština): Vývoj politickej komunikácie hnutia ANO 2011 od vzniku do parlamentných volieb 2013
Název práce v češtině: Vývoj politické komunikace hnutí ANO 2011 od vzniku do parlamentních voleb 2013
Název v anglickém jazyce: Evolution of political communication of movement ANO 2011 since its creation until the parliamentary elections 2013
Klíčová slova: Politická komunikace, vývoj komunikace hnutí ANO 2011, ANO 2011, média, politické strany
Klíčová slova anglicky: Political communication, evolution of movement´s ANO 2011 communication, ANO 2011, media, political parties
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: slovenština
Ústav: Katedra politologie (23-KP)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Mlejnek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 26.02.2015
Datum zadání: 03.06.2015
Datum a čas obhajoby: 05.09.2016 08:00
Místo konání obhajoby: Jinonice - U Kříže 8, J3014, Jinonice - místn. č. 3014
Datum odevzdání elektronické podoby:29.07.2016
Datum proběhlé obhajoby: 05.09.2016
Oponenti: PhDr. Daniel Šárovec
 
 
 
Kontrola URKUND:
Zásady pro vypracování
Bakalářská práce přiblíží vývoj komunikace politického hnutí ANO 2011 od jejího založení až do roku 2013. Převážně komparativní metodou bude porovnávat politickou komunikaci z roku 2011 a z období kampaně do poslanecké sněmovny v parlamentních volbách 2013, dále bude analyzovat vyjádření Andreje Babiše i jiných představitelů tohoto hnutí z let 2011 a 2013 a porovnávat změny, které v ní nastaly.


Předpokládaná osnova práce:
1. Úvod (Důvod výběru tématu, aktuálnost)
2.Teoretická část
a) Politická komunikace – historie ve světe a v ČR
b) Politické hnutí ANO 2011 – vznik
c) ANO 2011 – big tent party
3. Praktická část
a) Analýza programu strany při vzniku
b) Analýza volebního programu 2013
c) Analýza volební kampaně 2013
d) Komparace komunikace hnutí v letech 2011 a 2013 na základě vypracovaných analýz
4. Závěr (Shrnutí zjištěných poznatků)
5. Seznam použité literatury
Seznam odborné literatury
BRADOVÁ, Eva (a kol.): Negativní kampaně a politická reklama ve volbách. Olomouc, Periplum, 2008.
EIBL, Otto , CHYTILEK, Roman a MATUŠKOVÁ, Anna. Teorie a metody politického marketingu. Brno: Centrum pro studium demokracie, 2012.
EIBL, Otto a JANOVSKÝ, Jozef (2012): Marketing politických kampaní. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012
JABLONSKI, Andrzej. Politický marketing, úvod do teorie a praxe. Brno, Barrister & Principal s.r.o., 2006
KŘEČEK, J. Politická komunikace — Od res publica po public relations. Praha, Grada, 2013
ŠARADÍN, Pavel. Politické kampaně, volby a politický marketing. Nakladatelství Peripleum, 2009.
ŠÍMA, Pavel a KRÁLIKOVÁ, Marcela (a kol.): Volební kampaně 2013. Brno, Barrister & Principal, 2014.
ŘÍCHOVÁ, Blanka a JIRÁK, Jan. Politická komunikace a média. Praha: Karolinum, 2000.
Předběžná náplň práce
Práce se bude zabývat v teoretické části definicí politického hnutí ANO 2011 a také historií tohoto hnutí, následně pak analýzou programů a kampaně z let 2011 a 2013. Předpokládaným cílem této práce je zmapovat, jaké změny v komunikaci hnutí za 2 roky nastaly, za využití nejenom odborné literatury, ale také dostupných záznamů a jiných mediálních výstupů.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
In the theoretical part, this Bachelor thesis will bring the definition of the political movement ANO 2011 and also the history of this movement, then it will present the analysis of the political programs (2011, 2013) and also the analysis of the campaign from 2013. The aim is to capture what changes were done and implemented in the movement´s communication during 2 years, using not only the specialized literature, but also using available recordings and other media outputs.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK