Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Úroveň hudební gramotnosti dětí staršího školního věku - sonda do současného stavu
Název práce v češtině: Úroveň hudební gramotnosti dětí staršího školního věku - sonda do současného stavu
Název v anglickém jazyce: Musical Literacy Level of Children During Final Years of Elementary School - a Probe to the Current Situation
Klíčová slova: Hudební gramotnost, schopnosti, dovednosti, znalosti, očekávané výstupy RVP ZV, standardy hudební výchovy.
Klíčová slova anglicky: Musical literacy, skills, abilities, knowledges, outcomes of RVP ZV, standards of music education.
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra hudební výchovy (41-KHV)
Vedoucí / školitel: doc. PaedDr. Hana Váňová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 24.02.2015
Datum zadání: 24.02.2015
Datum a čas obhajoby: 25.05.2017 10:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:21.04.2017
Datum proběhlé obhajoby: 25.05.2017
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PhDr. Kateřina Hurníková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Předkládaná bakalářská práce se věnuje úrovni hudební gramotnosti dětí staršího školního
věku. Zabývá se standardy hudebního vzdělávání a aktuálním stavem hudebních
schopností a dovedností a úrovní hudebních znalostí vybraného vzorku žáků. Cílem práce
je v teoretické rovině vymezit pojem hudební gramotnost, v praktické rovině potom
analyzovat její úroveň u žáků 2. stupně základních škol. Cíl práce je naplněn na základě
výzkumu, jehož výsledky jsou prezentovány v praktické části práce, ve které je mj.
vytvořen měrný prostředek k ověření stavu hudební gramotnosti žáků devátých tříd na
vybraných základních školách.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Presented thesis deals with the musical literacy of school children. It deals with the
standards of the music education and actual musical skills and levels of the selected sample
of the students. In the theoretical level the aim of the work is to define the term musical
literacy, in the practical level the aim is to analyze the level of musical literacy of pupils of
the 2md grade of elementary schools. The aim of the work is filled on the base of the
research which results are presented in the practical part of the work. By the way in the
practical part of the work there is also created the specific mean of verifying the state of
musical literacy of the pupils in the selected primary schools.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK