Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový mix DHK Baník Most a návrhy na jeho zlepšení
Název práce v češtině: Marketingový mix DHK Baník Most a návrhy na jeho zlepšení
Název v anglickém jazyce: Marketing mix DHK Baník Most and proposals for its improvement
Klíčová slova: marketingový mix, komunikační mix, marketingový výzkum, dotazník
Klíčová slova anglicky: marketing mix, communication mix, marketing research, questionarre
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Tomáš Ruda, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 24.02.2015
Datum zadání: 24.02.2015
Datum a čas obhajoby: 13.05.2016 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK,José Martího 31,Praha 6, U20, H276, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:05.04.2016
Datum odevzdání tištěné podoby:08.04.2016
Datum proběhlé obhajoby: 13.05.2016
Oponenti: Mgr. Markéta Pecinová, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK