Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Mediální ohlas Českého lva 2015 – od nominace po vyhlášení
Název práce v češtině: Mediální ohlas Českého lva 2015 – od nominace po vyhlášení
Název v anglickém jazyce: Media reception of the Czech Lion 2015 – from nomination process to the announcement of the winners
Klíčová slova: Média, ohlas, Český lev, nominace, vítězové
Klíčová slova anglicky: Media, reception, Czech Lion, nomination, winners
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra žurnalistiky (23-KZ)
Vedoucí / školitel: prof. MgA. David Jan Novotný
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 06.05.2015
Datum zadání: 15.05.2015
Datum a čas obhajoby: 16.06.2016 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6, H011, Hollar - místn. č. 011
Datum odevzdání elektronické podoby:12.05.2016
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2016
Oponenti: prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
BERGER, Arthur Asa. Media and communication research methods: an introduction to qualitative and quantitative approaches. 3rd ed. Los Angeles: SAGE, c2014, xvii, 365 s. ISBN 978-1-4522-5657-3.

BREZINA, Václav. Lexikon českého filmu: 2,000 filmů 1930-1996. Vyd. 1. Praha: Cinema, 1996, 530 s. ISBN 80-859-3309-8.

KADÁR, Ján, Elmar KLOS, Bohumil HRABAL, Jiří MENZEL, Zdeněk SVĚRÁK, Ladislav GROSMAN a Jan SVĚRÁK. 3x Oskar pro český film: 2,000 filmů 1930-1996. Vyd. 1. Praha: Cinemax, 1998, 240 s. ISBN 80-859-3320-9.

MCQUAIL, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. Vyd. 3. Praha: Portál, 2007, 447 s. ISBN 978-80-7367-338-3.

OSVALDOVÁ, Barbora a Jan HALADA. Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace. 3., rozšířené vyd. Praha: Libri, 2007, 263 s. ISBN 978-80-7277-266-7.

TRAMPOTA, Tomáš a Martina VOJTĚCHOVSKÁ. Metody výzkumu médií. Vyd. 1. Praha: Portál, 2010, 293 s. ISBN 978-80-7367-683-4.
Předběžná náplň práce
Téma bakalářské práce se bude zaobírat ohlasem výročních cen České filmové a televizní akademie Český Lev 2015 v tištěných médiích, kulturních časopisech a na stránkách internetových zpravodajských portálů. Práce bude zaměřena také na neoficiální recenze a ohlasy na internetových stránkách věnujících se kinematografii. V historické části se práce bude věnovat minulým ročníkům, přinese statistické údaje o nejčastěji oceňovaných kinematografických dílech a tvůrcích a podrobněji se bude věnovat ohlasu Českého Lva 2014, s nímž následně bude srovnán mediální ohlas Českého Lva 2015.
Bakalářská práce má za cíl zjistit, jakým způsobem a s jakou četností jednotlivá periodika a portály o cenách Český lev informují.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of the bachelor diploma thesis is to occupy with the media reception of the Czech Film and Television Academy's awards Czech Lion 2015 in the printed press, cultural magazines and on the news websites. The work will be also oriented on the unofficial reviews and the reception on the websites devoted to cinematography. The historical part will remind the previous years putting emphasis on the Czech Lion 2014, there will be also the statistics of the most successful films and authors. The media reception of the Czech Lion 2014 and 2015 will be compared. The aim is to ascertain how much and in what way the periodicals and websites inform about the Czech Lion awards.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK