Marketingový výzkum motivace k návštěvnosti fanoušků FK Dukla Praha na zápasech
Název práce v češtině: |
Marketingový výzkum motivace k návštěvnosti fanoušků FK Dukla Praha na zápasech |
Název v anglickém jazyce: |
Marketing research of motivation to attendance of fans FK Dukla Praha on matches |
Klíčová slova: |
motivace, fanoušek, divák, fotbal, návštěvnost, marketingový výzkum, interview, motivační faktory, sportovní klub |
Klíčová slova anglicky: |
motivation, fan, audience, football, attendance, marketing research, interview, motivation factors, sports club |
Akademický rok vypsání: |
2014/2015 |
Typ práce: |
diplomová práce |
Jazyk práce: |
čeština |
Ústav: |
Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: |
PhDr. Josef Voráček, Ph.D. |
Řešitel: |
skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: |
17.02.2015 |
Datum zadání: |
03.03.2015 |
Datum a čas obhajoby: |
10.05.2017 10:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 06.04.2017 |
---|
Datum odevzdání tištěné podoby: | 06.04.2017 |
---|
Datum proběhlé obhajoby: |
10.05.2017 |
Oponenti: |
PhDr. Vladimír Janák, CSc. |
|
|
|
|
|
|
Předběžná náplň práce |
Hlavním cílem této práce je zjistit na základě marketingového výzkumu příčiny nízké návštěvnosti na domácích zápasech FK Dukla Praha. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The main target of this thesis is to reveal the cause of low attendance at local matches of FC Dukla Praha, based on marketing research. |