Využití taneční terapie ve výuce
Název práce v češtině: | Využití taneční terapie ve výuce |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Use of dance therapy in teaching |
Klíčová slova: | tanec, pohyb, výchova, vztah, vyjádření, vnímání, terapie, diagnostika, emoce, hudba |
Klíčová slova anglicky: | dance, movement, relationship, upbringing, expression, perception, therapy, diagnose, emotion, music |
Akademický rok vypsání: | 2014/2015 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 15.02.2015 |
Datum zadání: | 15.02.2015 |
Datum a čas obhajoby: | 19.05.2016 14:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 15.04.2016 |
Datum proběhlé obhajoby: | 19.05.2016 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
• I.fáze : vymezit a formulovat cíl praktické části, zorientovat se v literatuře a informačních zdrojích, zpracovat doporučené prameny v teoretické části, navrhnout metody projektu DP
• II.fáze: realizovat projekt DP dle stanovené metod • III.fáze: analyzovat výsledky, interpretovat závěry a shrnout výstupy projektu DP, dokončit DP dle stanovených formálních požadavků |
Seznam odborné literatury |
HOLOUŠOVÁ, D.; KROBOTOVÁ, M. Diplomové a závěrečné práce. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2002.
ŠANDEROVÁ, J. Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách. Praha: Sociologické nakladatelství, 2005. GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2010. MAŇÁK, J., ŠVEC, V. Cesty pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2004 PELIKÁN, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karolinum, 2007. PUNCH, K. F. Úspěšný návrh výzkumu. Praha: Portál, 2008. ŠVAŘÍČEK, R., ŠEĎOVÁ, K. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2007. Literatura k tématu BP. |
Předběžná náplň práce |
DP se zaměří na terapeutický potenciál pohybu a tance. Navrhne a zhodnotí možnosti aplikace taneční terapie začleněním do výuky. Má převážně didaktický charakter, je založena na navržení, realizaci a reflexi didaktického celku. |