Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Výuka matematiky metodou CLIL na 2.stupni ZŠ
Název práce v češtině: Výuka matematiky metodou CLIL na 2.stupni ZŠ
Název v anglickém jazyce: Teaching Mathematics using the CLIL method for lower secondary pupils
Klíčová slova: CLIL, integrovaná výuka, matematika, anglický jazyk, osová souměrnost, shodnost
Klíčová slova anglicky: CLIL, integrated learning, Maths, English, reflective symmetry, congruency
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra matematiky a didaktiky matematiky (41-KMDM)
Vedoucí / školitel: prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 09.02.2015
Datum zadání: 09.02.2015
Datum a čas obhajoby: 19.05.2016 09:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R318, 318, matematika, 3. patro, vlevo
Datum odevzdání elektronické podoby:08.04.2016
Datum proběhlé obhajoby: 19.05.2016
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. Jiří Bureš, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
1. Seznámení se s různými přístupy k metodě CLIL
2. Výběr oblasti matematiky pro realizaci experimentálního vyučování
3. Příprava ucelené sady materiálů a plánů pro výuku vybraného tématu metodou CLIL
4. Naplánování a provedení experimentu
5. Analýza experimentu, závěry, doporučení
Seznam odborné literatury
Učebnice, metodické příručky a sbírky úloh
Tištěné a internetové zdroje terminologie

LANGÉ, General ed.: Gisella. TIE-CLIL professional development course. Milano: TIE-CLIL, 2002. ISBN 88-900-6491-9.
LANGÉ, Edited by David Marsh. Using languages to learn and learning to use languages: an introduction to content and language integrated learning for parents and young people. Jyväskylá, Finland: University of Jyväaskylá on behalf of TIE-CLIL, 2000. ISBN 95-139-0765-1.
LANGÉ, Edited by David Marsh and Gisella. Using languages to learn and learning to use languages: a research-driven TIE-CLIL foundation course reader. Jyväskylá, Finland: University of Jyväskylä, Continuing Education Centre, 2000. ISBN 95-139-0519-5

Literatura bude průběžně doplňována.
Předběžná náplň práce
Příprava výukové jednotky z oblasti geometrie na 2. stupni ZŠ
Zpracování zvoleného celku pro výuku metodou CLIL
Vypracování konečné podoby materiálů pro realizaci
Analýza průběhu výuky metodou CLIL
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Preparation of a CLIL lesson plans and materials for the domain of geometry at the lower secondary level
Elaboration of the selected topic for CLIL teaching
Creation of the final form of materials for the realization
Analysis of the experiment
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK