Výuka matematiky metodou CLIL na 2.stupni ZŠ
Název práce v češtině: | Výuka matematiky metodou CLIL na 2.stupni ZŠ |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Teaching Mathematics using the CLIL method for lower secondary pupils |
Klíčová slova: | CLIL, integrovaná výuka, matematika, anglický jazyk, osová souměrnost, shodnost |
Klíčová slova anglicky: | CLIL, integrated learning, Maths, English, reflective symmetry, congruency |
Akademický rok vypsání: | 2014/2015 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra matematiky a didaktiky matematiky (41-KMDM) |
Vedoucí / školitel: | prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 09.02.2015 |
Datum zadání: | 09.02.2015 |
Datum a čas obhajoby: | 19.05.2016 09:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R318, 318, matematika, 3. patro, vlevo |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 08.04.2016 |
Datum proběhlé obhajoby: | 19.05.2016 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | PhDr. Jiří Bureš, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
1. Seznámení se s různými přístupy k metodě CLIL
2. Výběr oblasti matematiky pro realizaci experimentálního vyučování 3. Příprava ucelené sady materiálů a plánů pro výuku vybraného tématu metodou CLIL 4. Naplánování a provedení experimentu 5. Analýza experimentu, závěry, doporučení |
Seznam odborné literatury |
Učebnice, metodické příručky a sbírky úloh
Tištěné a internetové zdroje terminologie LANGÉ, General ed.: Gisella. TIE-CLIL professional development course. Milano: TIE-CLIL, 2002. ISBN 88-900-6491-9. LANGÉ, Edited by David Marsh. Using languages to learn and learning to use languages: an introduction to content and language integrated learning for parents and young people. Jyväskylá, Finland: University of Jyväaskylá on behalf of TIE-CLIL, 2000. ISBN 95-139-0765-1. LANGÉ, Edited by David Marsh and Gisella. Using languages to learn and learning to use languages: a research-driven TIE-CLIL foundation course reader. Jyväskylá, Finland: University of Jyväskylä, Continuing Education Centre, 2000. ISBN 95-139-0519-5 Literatura bude průběžně doplňována. |
Předběžná náplň práce |
Příprava výukové jednotky z oblasti geometrie na 2. stupni ZŠ
Zpracování zvoleného celku pro výuku metodou CLIL Vypracování konečné podoby materiálů pro realizaci Analýza průběhu výuky metodou CLIL |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Preparation of a CLIL lesson plans and materials for the domain of geometry at the lower secondary level
Elaboration of the selected topic for CLIL teaching Creation of the final form of materials for the realization Analysis of the experiment |