Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 379)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Význam asistenta pedagoga na základní škole
Název práce v češtině: Význam asistenta pedagoga na základní škole
Název v anglickém jazyce: Meaning of the Teaching Assistant at the Elementary School
Klíčová slova: Asistent pedagoga, škola, učitel, žák, spolupráce asistenta a pedagoga, spolupráce školy a rodičů
Klíčová slova anglicky: Asistant of Teacher, School, Teacher, Pupil, Teacher and Asistant Cooperation, School and Family Cooperation
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP)
Vedoucí / školitel: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 04.03.2015
Datum zadání: 07.03.2015
Datum a čas obhajoby: 18.05.2016 09:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R210, 210, 2. patro, vlevo
Datum odevzdání elektronické podoby:21.03.2016
Datum proběhlé obhajoby: 18.05.2016
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: doc. PhDr. Jana Stará, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Teoretická část se bude zabývat problematikou práce asistenta pedagoga na základní škole.

Praktická část bude koncipována jako výzkumná sonda na třech vybraných základních školách. Cílem bude zmapovat pozici a přínosy asistenta pedagoga z pohledu pedagogů, asistentů pedagoga a samotných žáků a také systém zapojení asistenta pedagoga na vybraných základních školách.
Seznam odborné literatury
• BARTOŇOVÁ, M. 2008. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II., Brno: Paido: ISBN 978-80-7315-170-6
• HÁJKOVÁ, V., 2008. Podpora speciálních vzdělávacích potřeb žáků se zdravotním znevýhodněním, Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, ISBN 978-80-7290-344-3
• HÁJKOVÁ, V., STRNADOVÁ,I. 2010. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3070-7
• HAVEL, J., 2010, Inkluzivní vzdělávání v primární škole, Brno: Paido, ISBN 978-80-7315-202-4
• KALEJA, M., 2011, Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci, Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, ISBN 978-80-7464-022-3
• KNOTOVÁ, D. a kolektiv, 1658, Školní poradenství, Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4502-2
• NĚMEC, Z., ŠIMÁČKOVÁ, K., HÁJKOVÁ, V., 2014. Asistent pedagoga v inkluzivní škole, Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, ISBN 978-80-7290-712-0
• ŠMEJKALOVÁ, H. – TEPLÁ, M. Základní informace k zajišťování asistenta pedagoga do třídy, v níž je vzděláván žák nebo žáci se zdravotním postižením č. j. 25 099/2007-24-IPPP, Praha:IPPP ČR, 2007, ISBN 978-80-86856-35-3.
• UZLOVÁ, I. 2010. Asistence lidem s postižením a znevýhodněním. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-764-0.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK