Současné online aktivity vydavatelství Economia
Název práce v češtině: | Současné online aktivity vydavatelství Economia |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Current online activities of Economia publishing ho |
Klíčová slova: | Vydavatelství Economia, Hospodářské noviny, zpravodajský server iHNed.cz, týdeník Respekt, iPAD aplikace, Zdeněk Bakala |
Klíčová slova anglicky: | Vydavatelství Economia, Hospodářské noviny, zpravodajský server iHNed.cz, týdeník Respekt, iPAD aplikace, Zdeněk Bakala |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra mediálních studií (23-KMS) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Petr Bednařík, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 16.07.2014 |
Datum zadání: | 16.07.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 08.09.2014 00:00 |
Místo konání obhajoby: | FSV Praha 1. |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 29.07.2014 |
Datum proběhlé obhajoby: | 08.09.2014 |
Oponenti: | PhDr. Tomáš Lysoněk |
Kontrola URKUND: | ![]() |
Předběžná náplň práce |
Vydavatelství Economia disponuje konzistentním portfoliem tištěných médií s důrazem na kvalitní obsah, od deníku (Hospodářské noviny), přes názorové týdeníky (Ekonom a Respekt) až po odborné tituly (Marketing & Media apod.). Zároveň provozuje relevantní online platformy k jednotlivým titulům, u nichž se více či méně úspěšně snaží o transformaci do modernějších formátů, využívajících všech nástrojů moderního webu – tedy intuitivní struktury, interaktivity, propojení se sociálními sítěmi, využití audio a video obsahu, tablety a mobilní aplikace a zároveň hledá pro tyto projekty nové obchodní modely.
Ve své práci uvádím čtenáře do kontextu historie vydavatelství, zaměřuji se na analýzu klíčových titulů v minulosti i současnosti, v hlavní části se věnuji aktuálním změnám a trendům v rámci online projektů, zejména nové podobě online deníku iHNed.cz, mobilní a iPAD aplikaci iHNed.cz, webovým stránkám Respekt.cz, iPAD aplikaci Respektu, ale také čistě online akvizicím Volný.cz a Vybermiauto.cz a v závěru nastiňuji možnou blízkou budoucnost. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Economia publishing house has a consistent portfolio of print media with an emphasis on quality content from the daily newspaper (Hospodářské noviny), through opinion weeklies (Econom and Respect) to B2B titles (Marketing & Media etc.). At the same time operates the relevant online platforms, which are more or less successfully trying to transform into a more modern formats, using all the tools of modern web - the intuitive structure, interactivity, links to social networks, the use of audio and video content, tablet and mobile applications and looking for these projects new business models.
In my work, I introduce readers to the context of the history of publishing, focus on the analysis of key titles in the past and present, in the main part describes the recent changes and trends in online projects, especially new form of online daily iHNed.cz, mobile and iPad applications iHNed.cz, websites Respekt.cz , iPAD application Respekt, but also acquisitions Volny.cz and Vybermiauto.cz and in the end outline possible the near future. |