Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Mediální komunikace státní správy na příkladu Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR. Případová studie.
Název práce v češtině: Mediální komunikace státní správy na příkladu Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR. Případová studie.
Název v anglickém jazyce: Media communication in state administration: Ministry of education, youth and sports of the Czech Republic. Case study.
Klíčová slova: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy; ministr školství; Marcel Chládek; veřejná správa; média; komunikace; marketing; public relations
Klíčová slova anglicky: Ministry of Education, Youth and Sports; Marcel Chládek; Minister of Education; public administration; media; communication; marketing; public relations
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: prof. PhDr. Jan Jirák, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 11.07.2014
Datum zadání: 11.07.2014
Datum a čas obhajoby: 25.06.2018 08:30
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:09.03.2018
Datum proběhlé obhajoby: 25.06.2018
Oponenti: PhDr. Radim Wolák
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
BERNAYS, Edward L. Public Relations. University of Oklahoma Press, 2013. ISBN 978-0-8061-8982-6.

BYSTROV, Vladimír a RŮŽIČKA, Miloš. Firemní komunikace a řízení reputace.
1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006. 129 s. Studium pro praxi. ISBN 80-210-4104-8.

CAYWOOD, Clarke L. Public Relations. Přel. V. Jungmann, K. Kessner, E. Nevrlá.
1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-886-4.

DAVID, Roman. Politologie: základy společenských věd. Olomouc: Nakladatelství Olomouc, 2003. ISBN 80-7182-162-4.

DOZIER, David; GRUNIG, M.; Larissa A.; GRUNIG, James E. Manager's guide to excellence in public relations and communication management. Hoboken: Taylor and Francis, 1995. ISBN 978-1-1366-8832-4.

DUPLINSKÝ, Josef a BRYCHTOVÁ, Šárka. Komunikace ve veřejné správě. Vyd.
1. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2004- . sv. ISBN 80-7194-645-1.

FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.

FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění: jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 165 s. Manažer. Komunikace. ISBN 978-80-247-1903-0.

HANNAGAN, Tim. Marketing pro neziskový sektor. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.

HESKOVÁ, Marie. Marketingová komunikace – součást marketingového mixu. Vyd.
1. Praha: Vysoká škola ekonomická, Fakulta managementu Jindřichův Hradec, 2001. 77, 29 s. ISBN 80-245-0176-7.

HESKOVÁ, Marie a kol. Marketingová komunikace a přímý marketing. Vyd.
1. Jindřichův Hradec: Oeconomica, 2005. [6], 174 s. ISBN 80-245-0995-4.

JANDOUREK, Jan. Sociologický slovník. Vyd. 1. Praha: Portál, 2001. 285 s. ISBN 80-7178-535-0.

JANEČKOVÁ, Lidmila a VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2001. 179 s. Manažer. ISBN 80-7169-995-0.

JIRÁK, Jan a KÖPPLOVÁ, Barbara. Masová média. Vyd. 1. Praha: Portál, 2009. 413 s. ISBN 978-80-7367-466-3.

KRIPPENDORFF, Klaus. Content Analysis. An Introduction to Its Methodology. 2. vyd. Sage, 2004. 413 s. ISBN 97-80-761-9154-54.)

KOTLER, Philip; LEE, Nancy. Marketing in the Public Sector: A Roadmap for Improved Performance. Pearson Education, 2006, 352 s. ISBN 97- 80-132-7162-22.

PELSMACKER, Patrick de; GEUENS, Maggie a BERGH, Joeri van den. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 581 s., [16] s. barev. obr. příl. Expert. ISBN 80-247-0254-1.

PŘIKRYLOVÁ, Jana a JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace.
1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s., [16] s. obr. příl. Expert. ISBN 978-80-247-3622-8.

SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2009. 239 s. Expert. ISBN 978-80-247-2866-7.

ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. 2., rozš. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2006. 171 s. ISBN 80-7041-859-1.
VESELÝ, Luboš. Politické kauzy. Praha: Daranus, 2016. ISBN 978-80-87423-73-8.

VYSEKALOVÁ, Jitka a MIKEŠ, Jiří. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010. 208 s. Marketing. ISBN 978-80-247-3492-7.
Předběžná náplň práce
Diplomová práce se formou případové studie věnuje problematice mediální komunikace veřejnosprávní instituce, kterou je v tomto případě Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR. Hodnocení je omezeno na období prvních 100 dnů působení nového resortního ministra Marcela Chládka a na vybraná tištěná periodika. Jedním z cílů práce je analýza komunikace resortu a zhodnocení její efektivity. Práce zahrnuje také specifika období před vznikem nové vlády a rovněž předchozí působení Marcela Chládka ve vztahu k jeho působení v čele Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR. Kromě toho se práce věnuje teorii komunikace veřejné správy, marketingu a public relations této oblasti.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The thesis is a case study dealing with the media communication of a public institution, in this case the communication of the Czech Ministry of Education, Youth and Sports. The analysis is limited to the period of the first 100 days of the new minister’s (Marcel Chládek) work and to selected printed periodicals. The aim of the thesis is to analyse the communication of the department and to evaluate its effectiveness. The work also includes the specifics of the period preceding the establishment of the new government, as well as Marcel Chládek’s previous activity in relation to his work as the head of the Ministry of Education, Youth and Sports of the Czech Republic. Besides, the thesis deals with the public administration communication theory, marketing and public relations within this sphere.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK