Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Analýza mediální komunikace vybraných minipivovarů
Název práce v češtině: Analýza mediální komunikace vybraných minipivovarů
Název v anglickém jazyce: Analysis of media communication of selected microbreweries
Klíčová slova: Média, mediální komunikace, marketing, minipivovary, Praha, kvantitativní výzkum, kvalitativní výzkum
Klíčová slova anglicky: Media, media communication, marketing, microbreweries, Prague, quantitative research, qualitative research
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 11.07.2014
Datum zadání: 11.07.2014
Datum a čas obhajoby: 24.06.2015 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1.
Datum odevzdání elektronické podoby:14.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 24.06.2015
Oponenti: Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK