Alhambra
Název práce v češtině: | Alhambra |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Alhambra |
Klíčová slova: | hra, umělá inteligence |
Klíčová slova anglicky: | game, artificial intelligence |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. |
Řešitel: | Mgr. Jan Klůj - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 04.07.2014 |
Datum zadání: | 11.09.2014 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 15.09.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 15.06.2015 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 14.05.2015 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 14.05.2015 |
Datum proběhlé obhajoby: | 15.06.2015 |
Oponenti: | RNDr. František Mráz, CSc. |
Zásady pro vypracování |
Předmětem práce je vytvoření počítačového programu, který bude umožňovat hraní deskové hry Alhambra.
Program bude implementovat většinu pravidel hry Alhambra kromě změny ve výběru začínajícího hráče a způsobu zobrazování skóre. Hry se bude účastnit až šest hráčů, každý z nich bude moci být představován buď člověkem nebo počítačem. Hra se bude hrát na jediném počítači, při více lidských hráčích se tito budou u počítače střídat. Součástí práce bude implementace logiky rozhodování počítačového hráče pomocí strojového učení a genetických algoritmů. Projekt bude implementován v jazyce C# s využitím .NET framework. |
Seznam odborné literatury |
[1] Dirk Henn: Pravidla hry Alhambra, CORFIX Distribution
[2] Dokumentace k jazyku C# [3] Stuart Russell, Peter Norvig: Artificial Intelligence: A Modern Approach, Prentice Hall, 2009 |