Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Alhambra
Název práce v češtině: Alhambra
Název v anglickém jazyce: Alhambra
Klíčová slova: hra, umělá inteligence
Klíčová slova anglicky: game, artificial intelligence
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D.
Řešitel: Mgr. Jan Klůj - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 04.07.2014
Datum zadání: 11.09.2014
Datum potvrzení stud. oddělením: 15.09.2014
Datum a čas obhajoby: 15.06.2015 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:14.05.2015
Datum odevzdání tištěné podoby:14.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 15.06.2015
Oponenti: RNDr. František Mráz, CSc.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Předmětem práce je vytvoření počítačového programu, který bude umožňovat hraní deskové hry Alhambra.

Program bude implementovat většinu pravidel hry Alhambra kromě změny ve výběru začínajícího hráče a způsobu zobrazování skóre.

Hry se bude účastnit až šest hráčů, každý z nich bude moci být představován buď člověkem nebo počítačem.
Hra se bude hrát na jediném počítači, při více lidských hráčích se tito budou u počítače střídat.

Součástí práce bude implementace logiky rozhodování počítačového hráče pomocí strojového učení a genetických algoritmů.

Projekt bude implementován v jazyce C# s využitím .NET framework.
Seznam odborné literatury
[1] Dirk Henn: Pravidla hry Alhambra, CORFIX Distribution
[2] Dokumentace k jazyku C#
[3] Stuart Russell, Peter Norvig: Artificial Intelligence: A Modern Approach, Prentice Hall, 2009
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK