Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Srovnání korporátní komunikace českých společností prostřednictvím sociální sítě Twitter
Název práce v češtině: Srovnání korporátní komunikace českých společností prostřednictvím sociální sítě Twitter
Název v anglickém jazyce: Comparison of corporate communication of Impact Hub via social network Twitter
Klíčová slova: Twitter, Česká republika, sociální sítě, korporátní komunikace, výzkum, 2014, 2015, české firmy
Klíčová slova anglicky: Twitter, Czech Republic, social networks, corporate communication, research, 2014, 2015, Czech companies
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Eva Máchová
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 24.06.2014
Datum zadání: 24.06.2014
Datum a čas obhajoby: 16.06.2015 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:15.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2015
Oponenti: Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se zabývá korporátní komunikací na síti Twitter. V teoretické části se zaměřuje na její základní charakteristiku, vývoj popularity a současnou pozici. Dále se soustředí na Twitter v České republice, profilaci uživatele, nejvlivnější účty a způsoby využití ve veřejné sféře. Stěžejní část práce tvoří výzkum, v němž je metodou kvantitativní obsahové analýzy definována komunikační strategie na Twitteru deseti českých firem v období listopad 2014 – leden 2015. Na základě analýzy 731 příspěvků je vypracován detailní rozbor komunikace jednotlivých firem z hlediska sentimentu, vizuální formy, komunikovaných témat a užitých funkcionalit. V rámci kategorií je také definován typ příspěvku s nejvyšší mírou interakce a celková efektivita komunikace. Na základě analýzy korporátní komunikace jednotlivých firem je dále charakterizována celková podoba korporátní komunikace na Twitteru v České republice. V závěru práce jsou spojeny poznatky výzkumné a teoretické části, které slouží ke srovnání korporátní komunikace na Twitteru v České republice a zahraničí.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This bachelor’s thesis deals with corporate communication on Twitter. The theoretical part focuses on the basic characteristics of the platform, gaining popularity through time and its current position in the public and corporate sphere. Further it focuses on Twitter in the Czech Republic, user profile, influential accounts and its common use. Main part of this work constitutes of research which analyzes Twitter corporate communication of ten Czech companies in the period November 2014 – January 2015. Based on the quantitative analysis of 731 posts the communication strategy of individual companies is defined in the terms of sentiment, visual form, topics, functionalities and engagement rate. Further the overall corporate Twitter communication in the Czech Republic is characterized. In the concluding part of the thesis, research and theoretical findings are combined to compare the use of Twitter corporate communication in the Czech Republic and abroad.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK