Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Facial Coding jako nástroj neuromarketingového měření emoční odezvy
Název práce v češtině: Facial Coding jako nástroj neuromarketingového měření emoční odezvy
Název v anglickém jazyce: Facial Coding as a tool in neuromarketing research of emotional response
Klíčová slova: Marketingový výzkum, neuromarketing, emoce, rozbor mimiky, Facial Action Coding System.
Klíčová slova anglicky: Marketing research, neuromarketing, emotions, expression analysis, Facial Action Coding System.
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 16.06.2014
Datum zadání: 16.06.2014
Datum a čas obhajoby: 15.06.2015 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:15.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 15.06.2015
Oponenti: PhDr. Wadim Strielkowski, M.Sc., Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Cílem bakalářské práce je představit konkrétní nástroj neuromarketingového výzkumu spotřebitelského chování, takzvaný Facial Coding. Práce prezentuje teoretická východiska, na kterých tato technika staví, popisuje její moderní podobu a ilustruje využití této metody v marketingu na praktických příkladech.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of this Bachelor's thesis is to introduce a specific tool used in neuromarketing research of consumer behaviour, called Facial Coding. The thesis will present theoretical foundations on which this technique is based, describe its modern form, and illustrate its applications to marketing by few practical examples.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK