Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komunikační aktivity hudebního festivalu Colours of Ostrava v letech 2008-13
Název práce v češtině: Komunikační aktivity hudebního festivalu Colours of Ostrava v letech 2008-13
Název v anglickém jazyce: Communication activities of music festival Colours of Ostrava between 20018-13
Klíčová slova: Colours of Ostrava, hudební festival, marketing, marketingový mix, komunikační mix, současné komunikační trendy
Klíčová slova anglicky: Colours of Ostrava, music festival, marketing, marketing mix, communication mix, current trends in communication
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 16.06.2014
Datum zadání: 16.06.2014
Datum a čas obhajoby: 20.06.2017 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6, H110, Hollar - místn. č. 110
Datum odevzdání elektronické podoby:18.05.2017
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2017
Oponenti: doc. PhDr. Karol Orban, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
Knižní zdroje:
BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. Zlín: VeRBuM, 2012. ISBN 978-80-87500-17-0.
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-01-9.
BRUHN, Manfred. Marketing: Grundlagen für Studium und Praxis, 11. Springer Gabler Verlag, 2012. ISBN 978-3-658-05112-9.
BUBNOVÁ, Jana. Aplikace nástrojů designu služeb na vybraný hudební festival [online]. Plzeň, 2016 [cit. 2017-05-01]. Dostupné z: <http://theses.cz/id/yyu6bz/>. Diplomová práce. Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. Vedoucí práce Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
FINDEJSOVÁ, Denisa. Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava [online]. Praha, 2014 [cit. 2017-05-01]. Dostupné z: <http://theses.cz/id/b52ldm/>. Bakalářská práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Vedoucí práce Ondřej Pešek.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, c2008. ISBN 978-802-5110-416.
FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2009. Manažer. ISBN 978-802-4726-786.
GARY L. LILIEN a Arvind RANGASWAMY. Marketing engineering: computer-assisted marketing analysis and planning. Rev. 2. ed. Victoria, BC: Trafford, 2004. ISBN 978-141-2022-521.
HALADA, Jan, ed. Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015. ISBN 978-80-246-3075-5.
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2015. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-5022-4.
HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-736-7040-2.
HESKOVÁ, Marie. Marketingová komunikace a přímý marketing. Jindřichův Hradec: Oeconomica, 2005. ISBN 80-245-0995-4.
HILL, Liz a CATHERINE O'SULLIVAN AND TERRY O'SULLIVAN. Creative arts marketing. 2. ed., reprinted. Amsterdam [u.a.]: Elsevier Butterworth-Heinemann, 2004. ISBN 07-506-5737-5.
JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění. Praha: Grada Publishing, 2008.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2.
KERRIGAN, Finola, Peter FRASER a Mustafa ÖZBILGIN. Arts marketing. Boston: Elsevier Butterworth-Heinemann, 2004. ISBN 07-506-5968-8.
KEVIN LANE KELLER. Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity. 4th ed., Global ed. Harlow [etc.]: Pearson, 2013. ISBN 978-027-3779-414.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-802-4715-452.
MACHKA, Lukáš. Marketingová komunikace a analýza spokojenosti návštěvníků hudebního festivalu [online]. Praha, 2013. Dostupné z: <http://theses.cz/id/whz24v/>. Bakalářská práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Vedoucí práce Radek Tahal.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Dotisk 2009. Praha: Grada, 2007. Expert (Grada). ISBN 80-247-0254-1.
PHILIP J. KITCHEN AND PATRICK DE PELSMACKER. Integrated marketing communications a primer. New York, NY: Routledge, 2004. ISBN 02-035-0286-8.
PODIVINSKÁ, Michaela. Problematika marketingových komunikací hudebních festivalů v Česku [online]. Praha, 2010 [cit. 2017-04-25]. Dostupné z: <http://theses.cz/id/z1vbic/>. Bakalářská práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Vedoucí práce Jiří Mikeš.
SIMON, Herman. Preismanagement: Analyse-Strategy-Umsetzung. 2., vollständig überarbeitete und erweiterte Aufl. Wiesbaden: Gabler, 1992. ISBN 34-096-9142-1.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikace. Praha; Grada Publishing, 2003.
TAJTÁKOVÁ, Mária. A. K. Marketing kultúry. 1. vyd. Bratislava: EKONÓM, 2006. 186 s. ISBN 80-225-2176-0.
TENCH, Ralph a Liz YEOMANS. Exploring public relations. 3rd edition. Harlow: Pearson, 2014. ISBN 978-027-3757-771.
VAIDOVÁ, Zuzana. Dramaturgická analýza festivalu Colours of Ostrava v letech 2002-2014 [online]. Olomouc, 2016 [cit. 2017-05-01]. Dostupné z: <http://theses.cz/id/n5pp0l/>. Bakalářská práce. Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. Vedoucí práce Mgr. Jan Blüml, Ph.D.
WILCOX, Dennis L., Glen T. CAMERON a Bryan H. REBER. Public relations: strategies and tactics. Eleventh edition. London: Pearson, 2015. ISBN 978-0205960644.
Internetové zdroje:
Become an Official Download Ambassador. Download 2017 [online]. London: Download 2017, 2017 [cit. 2017-04-23]. Dostupné z: https://download.ambassador.getstreetteam.com/
Co je PR. Asociace Public Relations agentur [online]. Praha: APRA, 2015 [cit. 2016-04-23]. Dostupné z: http://www.apra.cz/cs/pro_pr_profesionaly/co_je_pr.html
Colours of Ostrava [online]. Ostrava: 2013 [cit. 2017-05-01]. Dostupné z: http://2013.colours.cz/novinky/
Colours of Ostrava 2009 [online]. Ostrava: 2009 [cit. 2017-05-01]. Dostupné z: http://archiv.colours.cz/2009/summer/cz/
Colourspedia. Colours of Ostrava [online]. Ostrava, 2017b [cit. 2017-05-01]. Dostupné z: https://www.colours.cz/o-festivalu/colourspedia
Festival Colours of Ostrava spadl do mírné ztráty. In: Borovan.cz [online]. Praha: 2013 [cit. 2017-05-01]. Dostupné z: http://www.borovan.cz/8887/festival-colours-of-ostrava-spadl-mirne-ztraty
Field Work: The Definite Global Guide To Brand Activations At Music Festivals 2016. In: FRUKT [online]. London: FRUKT, 2016 [cit. 2017-05-23]. Dostupné z: http://wearefrukt.com/sites/default/files/FS_FIELD%20WORK_16_Spreads.pdf
GABZDYL, Josef. Colours dále rostou. U vysokých pecí zbývá ještě místo, ale málo. In: Idnes. [online]. 21. 7. 2014 [cit. 2016-05-31]. Dostupné na www: http://ostrava.idnes.cz/colours-dale-rostou-u-vysokych-peci-jeste-zbyva-misto-ale-uz-jen-malo-123-/ostrava-zpravy.aspx?c=A140721_2083963_ostrava-zpravy_jog
Jak citovat. Knihovna FSV UK [online]. Praha: Univerzita Karlova, 2017 [cit. 2017-04-23]. Dostupné z: http://knihovna.fsv.cuni.cz/jak-citovat
Kantors Creative Club [online]. Ostrava: 2017 [cit. 2017-05-01]. Dostupné z: http://kantors.cz
Klient: Colours of Ostrava. AdVisio [online]. Ostrava: 2017 [cit. 2017-05-01]. Dostupné z: https://www.advisio.cz/klient/colours-of-ostrava/
Mapa areálu. In: Colours.cz [online]. Ostrava: 2016a [cit. 2017-05-01]. Dostupné z: https://www.colours.cz/getattachment/92cf1918-6659-49c8-a604-159884277850/Colours_Map_2016.pdf
Meta tagy - metaznačky v příkladech. In: SEO trefa [online]. 2011 [cit. 2017-05-01]. Dostupné z: https://www.seo-trefa.cz/clanky-o-seo/seo-v-praxi/meta-tagy-metaznacky-v-prikladech/
Nemáte na kampaň? Zkuste mediální partnerství. Strategie [online]. Praha: CNInvest, 2009 [cit. 2016-04-23]. Dostupné z: http://strategie.e15.cz/special/nemate-na-kampan-zkuste-medialni-partnerstvi
O festivalu. Colours of Ostrava [online]. Ostrava: 2017a [cit. 2017-05-01]. Dostupné z: https://www.colours.cz/o-festivalu
ON-LINE ROZHOVOR s šéfkou Colours of Ostrava Zlatou Holušovou. In: Moravskoslezský deník [online]. Ostrava: 2015 [cit. 2017-05-01]. Dostupné z: http://moravskoslezsky.denik.cz/online-rozhovor/on-line-rozhovor-s-sefkou-colours-of-ostrava-zlatou-holusovou-20150616.html
Program. In: Colours.cz [online]. Ostrava: 2016b [cit. 2017-05-17]. Dostupné z: https://www.colours.cz/getattachment/9241bfd0-fb1e-4945-b901-3688b8501b99/Colours_Program_2016.pdf
PROCHÁZKA, Jiří. #IAC16 – jak na internetu bylo a jak bude. In: Tyinternety.cz [online]. Praha: tyinternety.cz, 2016 [cit. 2016-04-29]. Dostupné z: http://tyinternety.cz/reportaze-z-akci/iac16-jak-na-internetu-bylo-a-jak-bude/
Pythian Games. In: Encyclopædia Britannica [online].: Encyclopædia Britannica, 1998 [cit. 2017-04-23]. Dostupné z: https://www.britannica.com/sports/Pythian-Games
STRATILÍK, Ondřej. Zlata Holušová: Dovolenou trávím v absolutním tichu. In: Ostrava blog. [online]. 4. 5. 2005 [cit. 2016-05-31]. Dostupné na www: http://ostravablog.cz/rozhovory/zlata-holusova-dovolenou-travim-v-absolutnim-tichu/.
The 13 Best European Festivals 2013. In: Nothing But Hope And Passion [online].: 2013 [cit. 2017-05-01]. Dostupné z: http://nbhap.com/recommended/13-best-european-festivals-2013/
The 14 types of online marketing. Tommy Walker [online].: 2010 [cit. 2017-04-23]. Dostupné z: http://tommy.ismy.name/14-types-of-online-marketing/#.WP5lcNLyjIU
V únoru překročil počet reálných uživatelů z ČR 7 milionů. NetMonitor [online]. Praha: SPIR, 2017 [cit. 2017-04-23]. Dostupné z: http://www.netmonitor.cz/v-unoru-prekrocil-pocet-realnych-uzivatelu-z-cr-7-milionu
Velké stěhování. Colours jde do Dolní oblasti Vítkovic In: Moravskoslezský deník [online]. Ostrava: Deník, 2011 [cit. 2017-05-01]. Dostupné z: http://moravskoslezsky.denik.cz/kultura_region/colours-se-rozsiri-do-dolni-oblasti-vitkovic.html
Výhody a nevýhody jednotlivých typů médií. M4you.cz [online]. Ostrava: 2009 [cit. 2016-04-23]. Dostupné z: http://www.m4you.cz/cinnost/vyhody-a-nevyhody-jednotlivych-typu-medii-55
Zlata Holušová: Kontakt na 5 minut nemá smysl. In: Novinky.cz [online]. Praha: 2015 [cit. 2017-05-01]. Dostupné z: https://www.novinky.cz/kultura/375520-zlata-holusova-kontakt-na-pet-minut-nema-smysl.html
Zrušený Prague City Festival: Vrácení peněz? Jen některým. In: ČT24 [online]. Praha: Česká televize, 2012 [cit. 2017-04-23]. Dostupné z: http://www.ceskatelevize.cz/ct24/kultura/1161110-zruseny-prague-city-festival-vraceni-penez-jen-nekterym
Další zdroje:
Osobní rozhovor s Adamem Kaňou, Praha: 6. 5. 2016.
Osobní rozhovor s Jiřím Sedlákem, Praha: 2. 9. 2016.
Přednáška Zlaty Holušové v panelu Highway 2014 Revisited v rámci akce Nouvelle Prague 2014, Praha: 7. 11. 2014.
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce „Komunikační aktivity hudebního festivalu Colours of Ostrava v letech 2008-13“ se zabývá analýzou marketingové strategie, marketingového mixu a komunikačního mixu konkrétního hudebního festivalu v daném časovém úseku. Cílem teoretické části je podchytit teoretické koncepty výše uvedeného z pohledu specifického segmentu hudebních festivalů. V práci se také nachází stručná analýza dramaturgické změny festivalu, která v daném období proběhla. Dále jsou v práci popsány konkrétní komunikační trendy a příklady, jak s nimi festival Colours of Ostrava pracuje. Na závěr je komunikace zhodnocena a autorka přidává několik osobních doporučení.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor thesis "Communication activities of the Colours of Ostrava Music Festival 2008-13" analyses the marketing strategy, the marketing mix and the communication mix of the particular music festival in the given timeframe. The aim of the theoretical part is to capture the theoretical concepts mentioned above from the point of view of the specific segment of music festivals. There is also a brief analysis of the dramaturgical changes that took place during the given period. Furthermore, specific communication trends are described and examples of how Colours of Ostrava uses them are given. Finally, all communication activities are evaluated and the author adds some personal recommendations.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK