Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Užití nových technologií na poli in-store marketingové komunikace v České republice a zahraničí
Název práce v češtině: Užití nových technologií na poli in-store marketingové komunikace v České republice a zahraničí
Název v anglickém jazyce: The Use of New Technology in the Field of In-store Marketing Communication in the Czech Republic and Abroad
Klíčová slova: In-store marketingová komunikace, POP, nová média, nové technologie, retail, nákupní centra, iBeacon, bluetooth, LCD, mobilní technologie, NFC
Klíčová slova anglicky: In-store marketing communication, POP, new media, new technologies, retail business, shopping centers, iBeacon, bluetooth, LCD, mobile technologies, malls, NFC
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Daniel Jesenský
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 16.06.2014
Datum zadání: 16.06.2014
Datum a čas obhajoby: 16.06.2015 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:15.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2015
Oponenti: Ing. Jan Slavík
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Tato práce se věnuje tématu užití nových technologií na poli in-store marketingové komunikace.
In-store komunikace je dnes jednou z důležitých součástí marketingu a spadá do podlinkové části komunikačního mixu. Může tak ovlivňovat chování zákazníka v místě prodeje v okamžiku, kdy se finálně rozhoduje o koupi produktu či služby. Stejně tak i nové technologie ovlivňují naše rozhodování a životy. Užití nových technologií v in-store komunikaci je tak novou cestou, jak podnítit zákazníky k nákupu, ovlivnit jejich rozhodování a zpříjemnit jim zážitek z nákupního procesu.
Cílem teoretické části práce je s pomocí odborné literatury popsat, jak in-store komunikace funguje a jak se v ní užívají nové technologie v ČR i zahraničí.
V praktické části provedu deskriptivní analýzu o využití nových technologií v pražských nákupních centrech Palladium a Černý most a současně diskuzi s informacemi získanými z literatury a zdrojů teoretické části. Práce se bude zabývat jak celými nákupními centry, tak i jednotlivými obchody.
Na základně poznatků získaných z teoretické i praktické části budou navržena doporučení pro český trh.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This thesis adresses the usage of new technologies in the field of in-store marketing communication. This type of communication is one of the essential parts of marketing. In-store marketing is a part of BTL. It can influence the shopper's behavior in the exact moment of the decision making process, therefore making a huge impact on the buying of the product or service. New technologies are also heavily influencing our lives and decisions. The usage of these technologies in this particular kind of communication is a new way how to reach customers, influence their decisions and persuade them to buy as well as make their shopping experience much more enjoyable and interesting.
The aim of the theoretical part of this thesis is to describe (while relying on literature) how in-store marketing communication works and how exactly are new technologies used in this type of communication in Czech Republic and abroad. The practical part is focused on descriptive analysis of the situation in czech shopping malls - OC Černý Most & Palladium. Recommendations based on the knowledge obtained are made in the end of the thesis.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK