Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Zjišťování efektivity vzdělávání pedagogických pracovníků v mateřské škole
Název práce v češtině: Zjišťování efektivity vzdělávání pedagogických pracovníků v mateřské škole
Název v anglickém jazyce: Determination of efficiency in education of pedagogical employees in numery schools
Klíčová slova: Celoživotní učení, další vzdělávání pedagogických pracovníků, efektivita, učení, vzdělávání.
Klíčová slova anglicky: Lifelong teaching, further education of educationalists, efficiency, teaching, education.
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: Mgr. Irena Trojanová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 11.06.2014
Datum zadání: 11.06.2014
Datum a čas obhajoby: 19.05.2015 08:15
Místo konání obhajoby: Myslíkova 7,Praha 1, M103, multimediální učebna
Datum odevzdání elektronické podoby:05.04.2015
Datum proběhlé obhajoby: 19.05.2015
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM)
Oponenti: Mgr. Jitka Kaplanová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vymezení mechanismů, kterými je možné zjišťovat efektivitu vzdělávacích akcí pro pedagogické pracovníky. Cíl bude naplněn prostřednictvím studia odborné personální literatury a výzkumného šetření, kombinujícího kvantitativní a kvalitativní výzkum.
Seznam odborné literatury
Armstrong, M.: Řízení lidských zdrojů
Průcha, J., Veteška, J.: Andragogický slovník
Vodák, J., Kucharčíková, A.: Efektivní vzdělávání zaměstnanců
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se zabývá problematikou zjišťování efektivity vzdělávání pedagogických pracovníků v mateřské škole. Poukazuje na důležitost dalšího vzdělávání a profesního rozvoje pedagogických pracovníků v době, které je charakteristická rychlými změnami v ekonomické, technologické, kulturní a sociální oblasti. Práce nastiňuje nejen možné přístupy ke vzdělávání pracovníků, ale také popisuje různé modely a metody, které může management školy aplikovat při vyhodnocování efektivity vzdělávání. Uvádí přínosy procesu vyhodnocování a také možná úskalí, která jsou spojována s efektivitou vzdělávání. Cílem bakalářské práce je vymezení mechanismů, kterými je možné zjišťovat efektivitu vzdělávacích akcí pro pedagogické pracovníky.
Cílem výzkumného šetření bylo zmapování oblasti vyhodnocování efektivity vzdělávání pedagogických pracovníků z pohledu ředitelek více třídních mateřských škol Plzeňského kraje. Důraz byl kladen na vymezení metod, jakými vyhodnocují respondenti vzdělávání pedagogických pracovníků.
Práce se opírá o poznatky získané studiem odborné personální literatury a o výsledky analýzy dat získaných kvantitativním výzkumem.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This study deals with issue of efficiency in education of educationalists in preeschools. It points out the importance of further education and professional development in age characterised by fast changes in economical, technological, cultural and social field. It outlines not only the possible approaches to education of educationalist but also describes variable models and methods whitch can be aplicated by school management in evaluation of education efficiency. It indicates the benefits of evaluation process and its possible snags linked with education efficiency.The goal of this study is definition of mechanisms by whitch is possible to find out efficiency of educational action for educationalists.
The goal of the research was describing a field of efficiency evaluation in education of educationalists from point of view of directors of multi-classrooms preeschools in Pilsen´s region.Description of methods by whitch respondents evaluates the education of educationalist were strongly considered.Point of this study is determination of methods by which respondents evaluates education of educationalists.
Study comes out from findings acquired by studying professional personalistic literature and results of analyzing data gathered by quantitative research.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK