Specializované činnosti a jejich vliv na řízení školy
Název práce v češtině: | Specializované činnosti a jejich vliv na řízení školy |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Specialized activities and their impact in school management |
Klíčová slova: | Specializované činnosti, rozvoj školy a vlastní rozvoj pedagoga, další vzdělávání pedagogických pracovníků |
Klíčová slova anglicky: | specialized activities, school development and self-development teacher futher training of teachers |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Romana Lisnerová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 11.06.2014 |
Datum zadání: | 11.06.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 26.05.2015 08:15 |
Místo konání obhajoby: | Myslíkova 7,Praha 1, M103, multimediální učebna |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 07.04.2015 |
Datum proběhlé obhajoby: | 26.05.2015 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM) |
Oponenti: | PhDr. Jan Voda, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Zadání bakalářské práce: bakalářská práce se zaměřuje na problematiku tzv.specializovaných činností a možností jejich využití v procesu předškolního vzdělávání se zasazením do kontextu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků.Studentka se zaměří na zjištění potřeb managementu škol tyto pozice využívat,dále srovná konkrétní potřeby mateřských škol se současnou nabídkou specializovaných činností, případně navrhne další specializované činnosti,které budou danému druhu školy vyhovovat. Práce bude vypracována na základě schváleného ideového a dále rozpracovaného prováděcího projektu popsanými metodami a za použití uvedené literatury. Studentka je povinna dodržet stanovený cíl a téma práce a realizovat výzkumný postup v souladu s cílem. V interpretaci získaných dat i při stanovení závěru musí postupovat objektivně,formální stránka a citování literatury bude odpovídat pokynům v metodickém materiálu pro závěrečné práce vydaném CŠM PedF UK v Praze v roce 2013. Prácemusí splňovat kritéria pro závěrečné bakalářské práce, autorka práce tímdokládá dostatečnou kompetentnost pro další odbornou činnost. |
Seznam odborné literatury |
Bečvářová, Z. Současná mateřská škola a její řízení.
Plamínek, J. Vzdělávání dospělých. Plamínek, J.Vedení lidí, týmů a firem. Šikýř M., Borovec D., Lhotková I. Personalistika v řízení školy. Průcha, J.; Walterová, E.; Mareš, J. Pedagogický slovník. Lazarová B. a kol.: Cesty dalšího vzdělávání učitelů. Vyhláška č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) Zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících Výroční zpráva České školní inspekce za rok 2012/2013 a za rok 2013/2014 |