Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Značková stratégia : Dove na českom trhu od roku 1995
Název práce v jazyce práce (slovenština): Značková stratégia : Dove na českom trhu od roku 1995
Název práce v češtině: Značková strategie : Dove na českém trhu od roku 1995
Název v anglickém jazyce: The brand strategy : Dove on the Czech market since 1995
Akademický rok vypsání: 2006/2007
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: slovenština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Ing. Ladislav Kopecký
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 14.06.2006
Datum zadání: 14.06.2007
Datum a čas obhajoby: 20.06.2007 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:20.06.2007
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2007
Oponenti: PhDr. Martina Vojtěchovská, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK