Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Společná dopravní politika: reformy evropské železnice
Název práce v češtině: Společná dopravní politika: reformy evropské železnice
Název v anglickém jazyce: Common Transport Policy: the Reforms of European Railways
Klíčová slova: železniční doprava, Evropská unie, společná dopravní politika, reformy železniční dopravy, Spolková republika Německo, Švédsko, Spojené království, železniční balíčky
Klíčová slova anglicky: railway transport, European Union, Common Transport Policy, railway reforms, Germany, Sweden, United Kingdom, railway packages
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra německých a rakouských studií (23-KNRS)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Tomáš Nigrin, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 07.05.2014
Datum zadání: 07.05.2014
Datum a čas obhajoby: 16.06.2014 00:00
Místo konání obhajoby: FSV UK Jinonice
Datum odevzdání elektronické podoby:16.05.2014
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2014
Oponenti: Václav Rederer
 
 
 
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce Společná dopravní politika: reformy evropské železnice se zabývá reformními snahami Evropského společenství v železniční dopravě od svého vzniku. Věnuje se zejména období posledních dvaceti let, kdy se společná dopravní politika začala rozvíjet. Práce zkoumá příčiny poklesu významu železniční dopravy a s ním spojené strukturální problémy. Text analyzuje evropskou legislativu, jejímž hlavním cílem bylo vytvoření společného evropského trhu, oživení a liberalizace železniční dopravy a sjednocení technických norem. Zkoumá implementaci reforem na národní úrovni a také hodnotí jejich efektivitu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Bachelor thesis Common transport policy: the Reforms of European Railways focuses on reforms of the railways that European Community has introduced since its foundation. The thesis is devoted particularly to the development during last two decades. The text analyses the causes of decline in volume of the railway transport and its structural difficulties. The primary aims of Common Transport Policy have been: formation of the internal market, revitalizing and liberalization of railways and harmonization of technical standards. The thesis analyses the effectiveness of the Common Transport Policy.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK