Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
M – technologie ve výuce a v řízení školy
Název práce v češtině: M – technologie ve výuce a v řízení školy
Název v anglickém jazyce: M - technology in teaching and school management
Klíčová slova: mobilní technologie, e-learning, m-learning, operační systémy, příručka
Klíčová slova anglicky: mobile technology, e-learning, m-learning, operating systems, manual
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: Ing. Petr Svoboda, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 23.01.2013
Datum zadání: 23.01.2013
Datum a čas obhajoby: 27.05.2014 10:15
Místo konání obhajoby: katedra CŠM, M006
Datum odevzdání elektronické podoby:08.04.2014
Datum proběhlé obhajoby: 27.05.2014
Oponenti: PhDr. Václav Trojan, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Závěrečná magisterská práce M – technologie ve výuce a v řízení školy podá ucelený přehled nových progresivních postupů, metod, forem a trendů při zavádění m-technologií do výuky a do řízení školy. Na základě výzkumného šetření bude vytvořena příručka pro efektivní využívání m – technologií na školách.
Práce bude vypracována na základě schváleného ideového a dále rozpracovaného prováděcího projektu popsanými metodami a za použití uvedené literatury.
Student je povinen dodržet stanovený cíl a téma práce a realizovat výzkumný postup v souladu s cílem. V interpretaci získaných dat i při stanovení závěru musí postupovato bjektivně, formální stránka a citování literatury bude odpovídat pokynům v metodickém materiálu prozávěrečné práce vydaném CŠM PedF UK v Praze v roce 2011.
Práce musís plňovat kritéria pro závěrečné bakalářské práce, autor práce tím dokládá dostatečnou kompetentnost pro další odbornou činnost.
Předběžná náplň práce
Diplomová práce se věnuje mobilním technologiím ve výuce a v řízení školy. V části
teoretické se zaobírá definicí fenoménu m-technologie, upřesňuje jakými formami je
determinovaná, jaké přináší důsledky při aplikaci ve školství.
Výzkumná část realizovaná na základních školách prostřednictvím kvalitativního
výzkumu zkoumá stav využívání m-technologií na základních školách, míru osobního
zainteresování ředitelů škol a ICT specialistů (respondentů). Dokumentuje příklad dobré
praxe používání m-technologií při výuce ve videostudii.
Součástí diplomové práce je příručka využívání m-technologií na školách.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This Master thesis deals with mobile technologies used for teaching and for
management of schools. The theoretical part attempts to define the phenomenon of
m-technologies and specifies both its determinate forms and its effects when applied to
education.
The research portion carried out at primary schools by way of a qualitative survey
examines the state of m-technologies used at elementary schools and the degree of
engagement of the school headmasters and ICT specialists (respondents). It presents an
example of a positive experience in the use of m-technologies at schools in the video study.
The Master thesis includes a guide of the m-technologies used at schools.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK